Aangezien we er nog niet uit zijn zoek ik inspiratie voor korte meisjesnamen die niet zo heel vaak voorkomen. Verder; NIET Engelstalig, Niet te apart, Geen verwarringen mogelijk mbt de spelling Ben benieuwd of ik nog wat nieuws hoor. In de namenlijsten van tegenwoordig lees ik zo vaak hetzelfde...
Alva Anthe Ava Caia Clea Fenja Hedvig Hege Ida Idunn Jula Julin Julot Juno Malin Margot Mette Mira Phaedra Reina Renske Rinske Runa Sage Signe Svea Svinthe Thaïs Tuva Veerle Xanthe Ylva Zinzi Ziva
He, leuk, ECHT namen die je niet zo vaak hoort!! Ga zo door meiden! Ik vind zelf: Lott, Lian, lara en Femm leuk om te horen. Ik ga ze vanavond aan mn man voorleggen
kijk eens bij: Top 200 of www.voornamelijk.nl of www.babyzoektnaam.nl missch leuke ideeen bij? x sjaan
onze dochter heet Isis. Godin van de vruchtbaarheid... Namen die nog meer op ons lijstje stonden: -Isis -Jula -Ayla -Imre -Mirrin (deze vond ik zelf ook helemaal super, alleen manlief net niet)
Lott en Femm vielen al af bij mn man, hij had het idee dat er wat miste... maar dat maakt de naam naar mijn idee juist bijzonder omdat het niet is wat je vaak hoort. Helaas valt hij meer op namen die je dus wel vaak hoort, zoals Isa, Lisa. Lian vindt ie dan nog wel gaan. Lara was mwah. Ise vind ik zelf gaaf, maar daar moet mn man weer erg aan wennen ( maw: hij is niet wildenthousiast )
Ik vind Lian eigenlijk een jongensnaam (sorry). Wat vind je van Liv of Liz? Of wil je echt een Nederlandse naam?