Hallo allemaal. In principe zijn we uit de meisjesnaam, maar toch begin ik te twijfelen. Het lijstje van mijn man is: *Gwen (neefje heet Swen) *Esmay (juist deze schrijfwijze vindt hij leuk) Mijn lijstje is: *Liza (met z vindt ik net weer iets stoerder..) *Sanna (weer eens wat anders) Ik zet er nog niet bij welke naam we nu in gedachten hebben (is dus wel 1 van deze 4), aangezien mijn zusje hier ook wel eens rondneust. Weet dus niet of het verstandig is om deze poll te plaatsen aangezien ik nu twijfel, maar ben eigenlijk ook wel benieuwd welke naam jullie leuk vinden of juist niet!! Groetjes Bloem
Ik vind zowel Liza (al vind ik het met een s juist weer leuker), Esmay als Sanna leuk. Heb op Sanna gestemd.
Esmay (leuke schrijfwijze ) en Gwen -maar in combi met je neefje iets minder... Sanna vind ik zelf minder leuk dan Sanne -Saranna vind ik dan weer wel leuker
Ik vind uit jullie rijtje Lisa leuk en Esmee <-- En dan dus op deze manier geschreven. Vind het te gemaakt overkomen anders, voorals Esmay.
Vraag me af of je door al deze reacties wijzer wordt Iedereen heeft duidelijk verschillende meningen! Ik vind de schrijfwijze van Esmay erg leuk, maar vind Liza nog leuker. Verder ken ik een Zanna en dat kan mijn twee jarige dochtertje zo mooi uitspreken Ook een mooie, bijzondere naam!
Ik heb op Liza gestemd, erg leuk. Ook Gwen vindt ik heel leuk! Esmay vindt ik (zeker zo geschreven) niks. dan vindt ik alleen May leuker. Sanna is niet zo mijn ding, dan vindt ik het hiervoor geopperde Zanna mooier. Heel veel succes! En laat je ter zijne tijd weten wat het geworden is? ben benieuwd!