Hoe zou je Elinor uitspreken? Ben geneigd op zijn Engels. Evenals bij (E)leanor/(E)leanore. Vind alle namen in die trant wel mooi merk ik
Gefeliciteerd, mooie namen hebben je kinderen! Misschien Sera, Juno, Emilie, Chloé, Selah, Lilou, Eloise, Julie, Ava, Mirla / Mirle, Adalie, Maxime / Maxine, Ariane, Vera / Vere, Cato, Veerle, Mirre En voor de tweede namen misschien Alera, Anahi, Juliette, Laurine, Eleonor, Amelle, Emeline, Adeline, Ediline, Charlotte, Rosette, Alizée, Elowen
Philou vind ik ook erg leuk maar ik zit een beetje met de betekenis en de Ph + V van de jongste. Phillou (echt met een korte i) vind ik ook leuk maar misschien net iets te: we willen apart doen. De rest van de namen zijn het niet voor ons maar heel erg bedankt!
Als tweede naam staat Julie voor 99% vast. Als eerste naam is Lorin nu de grootste kanshebber. Verder zijn de grootste favorieten Leonoor/Leonore en Isaure, als eerste naam.
Lorin en Leonoor vind ik zelf samen niet zo’n leuke combinatie, zijn beide kanshebbers als eerste naam toch? Leonoor vind ik sowieso minder mooi passen bij de namen van jullie andere kinderen, wat klassieker, terwijl jullie juist namen met een moderne twist hebben. Lorin en Isaure vind ik beter passen, maar wel een stuk aparter dan de namen die jullie al gegeven hebben. Ik ben zelf niet zo goed in de categorie namen waar jullie voor kiezen (hier Hollandse/ Scandinavische namen), maar ik ga toch mijn best doen, misschien vind je de volgende namen leuk: - Dante - Isolde - Loïs (uiteraard niet samen met Lorin) - Juliët - Frederique - Diede - Anaïs
Bodil En hoorde laatst Odile (Odiel). Ik moest er even aan wennen, maar na hem een paar keer gehoord te hebben vind ik hem leuk!