Ik ken iemand met de naam Lenora. Hele mooie naam vind ik die je niet vaak hoort. Misschien is dat nog een optie?
Wauw wat een mooie namen hebben jouw kids. Ik heb nog een paar suggesties maar ben bang dat ik niet aan jouw shortlist kan tippen. Maar toch: Ella Valenthe Bijou Dionne Estelle Annebel Elouise Jonne Rosa Yasmine
@Dubbelgeluk : Ik zou zelf ook niet voor de combi Lorin en Leonoor gaan. Dat de namen niet zo passen bij de namen van de kinderen maakt me niet zo uit. Zolang we niet voor Emma en Djaylynn kiezen bijvoorbeeld. Isolde stond hier lang op het lijstje maar is het toch net niet voor ons. @xElles : Bodil vind ik leuk! Odille staat hier ook op het lijstje, dus net iets anders. @kimpent : Gaat op het lijstje! Leuk! @NavyCrimson91 : Voor nu de grootste kanshebbers @Stringetje : Lief, dankjewel! Rosa vind ik erg leuk als tweede naam. Komt op het lijstje
Norèn vind ik leuk klinken, maar we willen liever geen naam beginnend met een n. Tatum vind ik ook leuk maar vind mijn man helemaal niks.
Phillipa Maddée Rhea, persoonlijk een favorietje Lorin vind ik mooi op papier maar vind de uitspraak lastig, snel een zeurderige toon vrees ik.
Ik snap hoe je Lorin graag uitgesproken wil hebben maar vrees voor Looorin, dat het eerste deel van de naam door velen verkeerd uitgesproken wordt. En dat is wel zonde. Ik denk dat de naam in de UK beter tot zijn recht komt. Maar wie ben ik .