Hoi, ik heb nog even, gelukkig maar! Want mannn wat is het weer lastig Mede dankzij dit forum aan de naam van mijn dochter gekomen. Wie weet zit de naam er weer tussen Ik zoek een naam voor het broertje of zusje van J.elmer & L.inde Leuke jongensnamen vind ik bijvoorbeeld, Bent, Valentijn, Florian of Mees. En als het aan mij zou liggen, Madelief of Fleur als het een meisje is. Maar het ligt niet alleen aan mij Mijn man is het niet eens met bovenstaande namen. Maar komt ook nog niet met alternatieven. Ik ben ook niet makkelijk... Er zijn een aantal dingen die ik liever niet heb. Liever niet met beginletter J of L, en niet eindigen met de, er of een y ivm onze eigen namen. Ik ben heel benieuwd waar jullie mee komen
Aimee Alana Madelon Sabine Danique Veerle Bente Eline Elisa Mirre Marthe Silke Yara Ilse Karlijn Marije Marise Novee Thirza Merel Nora Evie Dionne Robine Thijmen Wessel Roan Kieran Marijn Ruben Steijn Vincent Gabriël Duncan Casper Daniël Mourik Tijn Fabian Bastiaan
J.elmer L.inde & Milou J.elmer L.inde & Sterre J.elmer L.inde & Merel J.elmer L.inde & Rosalie J.elmer L.inde & Sofie J.elmer L.inde & Vera J.elmer L.inde & Naomi J.elmer L.inde & Tobias J.elmer L.inde & Simon J.elmer L.inde & Kilian J.elmer L.inde & Thomas J.elmer L.inde & Stijn J.elmer L.inde & Pepijn J.elmer L.inde & Victor J.elmer L.inde & Nathan
Vera Karlijn Nina Dafne/Daphne Sanne Willemijn Hanna Celine Isabelle Isabel Annabel Maureen Bente/Benthe Vieve Thije Ruben Levin Mathijs Joris Tobias Aaron David Sijmen Bjorn Pepijn
Noud Ivan Thieme Teije Quirijn Kjeld Olivier Manuel Marius Samuel Roos Mirle Merle Sarah Niene Annemijn Meike Bodil Bodine Sanne
J.elmer, L.inde en Morris of Pepijn Of: Aron, Arthur, Boaz, Boris, David, Espen, Ferre, Floris, Marijn, Marnik, Marnix, Martijn, Mathijs, Maurits, Maxim, Menno, Milo, Pieter, Quinten, Ravi, Romijn, Rowan, Ruben, Sebas, Simon, Sebas, Thijmen, Thomas, Tobias, Victor, Wessel Fenna of Tessa! Of: Aniek, Anna, Anouk, Babet, Carlijn, Cato, Daphne, Donna, Esmee, Femke, Flore, Florien, Florine, Hannah, Heleen, Imke, Iris, Karlijn, Kirsten, Kristel, Manon, Mara, Marit, Meike, Merel, Milou, Mirthe, Nikki, Nina, Pippa, Rava, Rhodé, Robin, Rosa, Sarah, Sasha, Suzan, Suze, Tamar, Thirza, Vera, Vieve
Isabel Annabel Evie Vieve Kiki Sophie Ella Ellis Karlijn Bodine Feline Florine Phileine Dana Viviënne Charlotte Minthe
Bedankt! Hier zitten ook echt mooie namen bij. Sommige namen komen al in de familie voor. Maar Tamar nog niet, die ga ik ook zeker onthouden!
Aanvulling Robine Ilse Lenthe Mint / Minthe Jinthe Gwen/ Gwenda Imee Dafne/ Daphne Annemijn Ivy Amanda Esmeralda Niké Romée Robin (unisex) Hessel Melle Jelte Quinn Roan Ilja Zion Otis Odin Ravi Novan Nolan Maik Tygo / Tycho Seth Thom Leon Marten
Het is dat ik een Robin ken, anders had mijn dochter zo geheten Lenthe en Jinthe lijkt me teveel op Li.nde. Over Jelte heb ik getwijfeld toen ik zwanger was van J.elmer. Maar lijkt me ook teveel op elkaar voor een broertje. Ravi ook leuk, maar dat lijkt dan weer te veel op de naam van mijn man Otis vind ik super! Maar ben bang dat dat in deze regio meer als "Otus" uitgesproken gaat worden. Zo ken ik ook een Armin die steevast "Armun" genoemd wordt Ohh en Quinn vind ik ook wel iets! Alleen mijn net bevallen collega heeft haar zoontje zo genoemd. Dat is voor mij een reden om het niet te doen. Wat is dit moeilijk!!! Gelukkig hebben we nog even..