ik had een vraagje; zouden jullie zo lief willen zijn om namen van de mensen die bij je in de klas zaten willen op te noemen Want soms kan daar nog wel een 'vergeten' naam tussen zitten! en of ook van je facebook of hyves, wellicht staan daar ook nog namen die je niet zo vaak hoort. hier komt die van mij: Deborah Maurice Felica Bjorn Iwan Marc Bauke Rick Ben Guido Giovanny Ronaldo Milton Esmee Katja Sharina Demelsa Miranda Flavio Roman Roxanne Geoffrey
Bij mij in de klas nou daar komen de namen dan: Denis Mikhail Igor Dmitri Alexander Vladislav Alexei Andrei Sergei Vjatscheslav Svjatoslav Nikolai Pavel Maxim Ivan Vladimir Oleg Anton Victor Ivan Olga Marina Julia Nina Natalia Ekaterina Jelena Svetlana Ludmila Inga Tatiana Maria Daria Zarina Lada Karina Irina Elizaveta Arina Anna Valeria Lubov Vera Victoria Veronika Zinaida
waar moet ik beginnen ? heb in veeeel klassen verschillende gehad sven lorenzo bart geofry kevin kim stan leander alex alix wouter gregory remy hans steven aaiko maxim lars wannes piet maud stijn rik roland marco manuel ricardo yorick mike vincent gino joachim thijs koen kalidh bjorn danny yannick wesley dimitri ingo jeremy jan joren micha kenneth zo dat zijn degene die ik nog weet maar geen meisjes helaas haha was altijd het enige meisje in de klas
Ik sta voor de klas dus hoor heel veel namen hier alvast een lijstje namen Ilse Femke Amber Jelke Jasmine Zoë Evi Evy Max Star Lisa Bas Lenny Jenny Sem Lucas Damian Daisy Roger Noa Maurice Dylan Danischa Fleur Gwen Michelle Kyara Yannic Sjoerd Maurice Luuk Finn Amy Giovanni Dani Zo kan ik wel door blijven gaan hihi...
zoetje, voor jou lijken mij namen echt ENORM moeilijk om te verzinnen want je hebt dan toch altijd een asociatie met een bepaalde naam!
2 nichtjes van wie ik dacht dat ze het zelfde probleem zouden hebben (leidsters op een kdv) hebben het zo 'opgelost' : Ze hebben een top naam gekozen oftewel: Als je meerdere kindjes kent met die naam heb je er niet 1 slechte associatie mee
Maar ook dan zijn er namen die je (nog) niet tegen bent gekomen. Ik sta niet voor de klas, maar werk wel in het onderwijs en we hebben na veel zoeken twee keer een naam gevonden die 'associatieloos' was. De tweede namen van onze meiden niet trouwens, maar dat vind ik toch minder erg. En een paar namen van oudklasgenoten: Kevin Michael Melissa Wendy Els Lenneke Leonie Xandra Evelien Rest moet ik even over nadenken.
Ja dat is ook zo maar de jongens naam die weten we wel al meisjes naam nog niet ik link het idd altijd aan een kind hihi....
Misschien nuttiger als ik de namen van de kids noem die bij mijn dochter op het kdv zitten... die me zo snel te binnen schieten. Die uit mijn klas zijn zoooo jaren 80... Esmee, Iris, Joella, Yannick, Bram, Luc, Maurice, Marijn, Timon, Aaron, Ewout, Xiebe, Gionair, Ewout, Ella, Madelief, Jop, Lucas, Amber, Rebecca,
Mijn man en ik zitten beiden in het onderwijs. (Ik bo en hij vo.) Kun je wel nagaan hoeveel associaties wij hebben! Dus dat was soms lastig. De naam die we uiteindelijk hebben gekozen, hebben we beiden nog nooit in de klas gehad. Al is het geen unieke naam (meer) Ik geloof ergens top 30 of top 20 ofzo. Maar er stonden ook wel namen op ons lijstje die we wel in de klas hadden gehad maar geen echte associaties mee hadden. Dat heb ik toch alleen maar met kinderen die echt opvallen, zeg maar. Wat betreft namen van mijn klasgenoten. Namen als Leonie, Kim, Sabine en Judith zullen jullie niet zo spannend vinden, denk ik. Die komen nog steeds wel geregeld voor. Namen die, voor mijn gevoel dan, wat minder vaak voorkomen zijn bijvoorbeeld: - Ike - Jessy - Karst - Marijn - Ralph - Gerrie - Merlijn - Annelies - Esmeralda - Sylvana Hmmm, ik ben echt slecht in namen zeg. Ik kan er nu even niet meer bedenken. En ik ben even te lui om op zolder naar mijn foto-album te zoeken.
Goed, ga even diep in mijn geheugen graven: Robbert Robert Jose Danielle Tanya Harry Ralph Dirk-Jan Leonie Danny Bart-Pieter Elisa Wendy Karin Irene Martijn Frank Martin Richard Arie Ricardo Meer schieten me er even niet te binnen. Niet echt flitsend trouwens
Graaf...graaf...even denken hoor: Mamta Ieke Jazmin Anneleen Nina Candace Floor Annelous Fietje Csila Yulita Yomi Tessa Shiva Douwe Nuri Istvan Ties Geoffrey Arne Igor Guido Meer kan ik even niet bedenken...
Poeh, lastig, maar ben ver gekomen. Meisjes Agnes Akke Aletta Alies Aline Alisa Amarins Amy Anita Annegreet Annemarijn Annemieke Annuschka Antine Arianna Audrey Bea Beitske Bianca Brenda Britt Camee Carla Carmen Chantal Charlotte Daisy Daniëlle Daphne Denise Dirkje Dorine Elies Elina Eline Elze Estelle Esther Eva Faye Femke Haafiza Hanneke Hedwig Hilde Irene Iris Ismae Janet Janny Jeanine Jessica Jette Jiska Jorien Judith Kim Kimberly Kyra Laura Lianne Linda Lisa Lisanne Lotte Maaike Manouk Margit Marije Marijke Marinda Mariska Marit Marlou Marloes Marre Marrit Meike Melissa Merel Nadieh Naomi Nathalie Nienke Nikki Paudwina Paula Ravenna Rebecca Renske Rianne Romee Rosanne Ruby Sandra Sanne Shannah Sietske Sigrid Silke Simone Stéfanie, Stephanie Tamara Tessa Tiny Tracey Vera Vivian Wendy Wiesje Zarina Jongens Abel Alex Arjen Arnoud Auke Bas Benny Bram Camiel Casper Corné Daan Dennis Dirk, Durk Dirk-Jan Douwe Doy Duco Durk Erik Erwin Frank Gert-Jan Herman Hilmer Jelle Jan Jelmar, Jelmer Jesper Jitze Johan, Johann Johannes Jonas Joris Jort Jos Jouke Julian Jurjen Kees Kevin Laurens Luke, Luuk Maarten Marc Marcel Marco Mark Marten Martijn Mathijs Michel Mike Milan Nanne Nick Niels Nykle Olaf Patrick Paul Pim Piter Raymon, Raymond Remco Rients Rik Robert Ronald Ronnie Rutger Sander Sebastiaan Sietse Simon Sjoerd Sjors Stefan Thom Thomas Tiemen Tim Vincent Wessel Wiemer Wilco Willem Yaron Yme Youri Zo
Zo even mijn facebook langs gegaan. Heb niet iedereen, maar vond het wel effies genoeg. Marcella Eveline Maudice Isolde Ellen Diana Jane Ingrid Misha Annemieke Rosemarie Debbie Karin Carissa Brenda Yvanka Romy Stefanie Tabitha Kim Wendy Nynja Jedidjah Maggie Elize Ina Sophie Aimee Trees Joelle Joy Rosanne Esmeralda Yasmin Jennifer Jozina Desiree Manon Laura Mirjam Karin Melanie Natascha Annette Danielle Marieke Angela Cobie Yvonne Erica Simone Esther Liesbeth Femke Rebecca Kyra Anne-Maaike Nishe Alita Judith Jiska Emmy Maria-Louisa Sammy-Jo Nivienska Leora Arnetia Omara Suri Rosalie Kataline Joanne Marissa Athalie Kenisha Amisha Maureen Sri Mayra Dennis Hubert Silas Charlie Max Kevin Alex Ewald Kurt Silvester Jessin Erik Jonathan Stijn Robin Gideon Levi Joel Yondi Valerio Jorn Robin Bertus Rob Aron Ylja Stephan Roeland Jelle Joshua Robin Joram Mitchell Michael Jacob David Bart Christiaan Marcel Daniel Berry