Ik kan niet goed peilen wat jullie richting is, maar ben gek op namen dus doe nog een poging. Wellicht dubbel en totaal niet jullie smaak Ik kies bewust voor wat diverse namen. A.nn.e en Babs A.nn.e en Babet A.nn.e en Bella A.nn.e en Britt A.nn.e en Caro A.nn.e en Dana A.nn.e en Eva A.nn.e en Emma A.nn.e en Else A.nn.e en Ella A.nn.e en Fem A.nn.e en Femke A.nn.e en Fenna A.nn.e en Filou A.nn.e en Fien A.nn.e en Ise A.nn.e en Isolde A.nn.e en Isabel A.nn.e en Ireen A.nn.e en Ilja A.nn.e en Jet A.nn.e en Jasmijn A.nn.e en Judith A.nn.e en Juliet A.nn.e en Jole A.nn.e en Kiki A.nn.e en Kim A.nn.e en Leonie A.nn.e en Lise A.nn.e en Lies A.nn.e en Lis A.nn.e en Loes A.nn.e en Lou / Loe A.nn.e en Lore A.nn.e en Lone A.nn.e en Louise A.nn.e en Malou A.nn.e en Mare A.nn.e en Maria A.nn.e en Marit A.nn.e en Merel A.nn.e en Mies A.nn.e en Michelle A.nn.e en Madelief A.nn.e en Mia A.nn.e en Mirthe A.nn.e en Milou A.nn.e en Mieke A.nn.e en Nora / Nore / Noor A.nn.e en Noa A.nn.e en Nouk A.nn.e en Nika A.nn.e en Nienke A.nn.e en Puck A.nn.e en Pien A.nn.e en Phileine A.nn.e en Resa / Reza A.nn.e en Robien / Robine A.nn.e en Renske A.nn.e en Saar A.nn.e en Sam A.nn.e en Sien A.nn.e en Stella A.nn.e en Senna A.nn.e en Sophia A.nn.e en Susan A.nn.e en Tamar A.nn.e en Yvet A.nn.e en Zoƫ
Anne & Amber Anne & Merel Anne & Julia Anne $ Claire Anne & Rosalie Anne & Carice Anne & Olivia Anne & Elize
Op de twee na die ik eerder gelezen heb kun je misschien nog wat namen geven die Manlief wel mooi vindt(ongeacht of ze in de omgeving al in gebruik zijn) ? Dan hebben we ook een beetje een beeld van wat hij wel goed zou kunnen keuren
Namen die voorbij zijn gekomen door manlief.: Esmee Nora Suus Anouk Meike (nu op 1) Lisa Lieke Ik vind Mia ook leuk! Verder staat Demi nu ook op het lijstje naast Meike.
Tnx ladies.. de naam nog niet echt voorbij zien komen.. helaas! Mila! Mijn all time favorite. Alleen heeft manlief m ook deze keer weggestreept. Tot nu staan op het lijstje: Nora Demi
Noor �� Mette stond hier op nummer 2 Fien (mijn persoonlijke favoriet, maar man vond het niets)
Ik weet het... maar manlief wil er echt niet aan al denk ik dat het gewoon wennen is voor hem. Noor is leuk, maar vind Nora dan leuker. Pff wat is dit moeilijk! Heb nog wel wat meer gezien dus ga maar en lijstje voorleggen aan ml.