Jarenlang verzamelen En het is een soort hobby, dus ik steek er ook veel te veel tijd in om te zoeken naar namen die bijvoorbeeld precies 2 lettergrepen hebben en eindigen op een a
Ehm, geen al té geknutselde namen maar gewoon een frisse, krachtige naam. Het moet passen bij de blueszanger waarvan de naam met een O begint en de achternaam Redding is 😜
Haha die eindigt niet op een A hoor 😅! Wel 2 lettergrepen ... De jongste heet L.oïs (tweede naam A.nne). We hebben de namen niet persee gekozen op het feit dat ze 2 lettergrepen hebben (onze jongensnaam heeft dat niet, althans de roepnaam niet), we houden van korte (enigzins Hollandse) namen die ook lekker klinken bij de achternaam. I.sa voor een meisje stond eigenlijk al vast voordat we kinderen hadden 😊.
Oja leuke naam heeft jullie zoon! Komen de ideetjes hoor Ava Cara / Kara Dana Disa / Diza Elva, Ella, Elsa Esa Faya Fenja Fina Flora Gaia Hessa Hila, Hisa Ila Ilja / Ylja Indra Irsa Isa / Iza Isha / Ischa / Icha Iva Jada Jeska, Jiska Jessa, Jetta Jinda / Yinda Jinna / Yinna Jonna, Jona Josha / Joscha Jula / Yula Kaya / Kaia / Kaja Laia Lara Lea, Lia Lela, Laila Lenna, Lena Lina, Linna / Lynna Lissa Lita Liva, Lova, Leva Lola Lora Lotta Loua / Lua Luna, Luca Maia / Maya / Maja Maira Mara, Maura Mea / Méa Meia / Meija Meva, Mena Mia Mika Milla Mira / Myra Mirva Muna / Mouna Nena Neva, Niva Nika Nila, Nilla Nimra Nissa Nola, Nova Nuka / Nouka Pia Pippa Raia / Raya/ Raja Raisa Rana, Ranna Reva, Riva Risa Rivka Ronja Rosa / Roza Runa, Rona Saga Sanna Sascha / Sasha / Sacha Sela Sera Sifra Simcha Stella Tara Tirza / Tirsa Vanna Vika Vita, Vida Ylva Yuna / Juna Zara, Zora Ziva
wij ook al spreken we het wel uit als juu-na maar ook joe-na vind ik leuk en heel veel positieve reacties op gehad
Breng me niet aan het twijfelen haha. Bij de uitspraak Joe-na denk ik meer aan de schrijfwijze Yuna, maar dat vind ik lomp.
ja Yuna vind ik ook niet zo mooi staan als Juna. Hier spraken/spreken ook heel velen hem dus als Joe-na uit zoals jullie zouden willen. Dus je kan hem perfect als Juna schrijven om Joe-na uit te spreken. We hebben trouwens ook wel lang getwijfeld aan de naam hoor maar zijn heel erg blij dat we t 'gedurfd' hebben Succes nog met kiezen!
Hahahah bedankt, maar ik vrees dat we nog wel even hebben, want ik ben nog niet eens zwanger haha! Mijn nod gaat zijn op 2e kerstdag. En nu maar hopen op het mooiste kerstcadeau ooit!
Onze dochter van zes heet zo! Wij noemen haar ook juuna. Wij schrijven yuna. Juist omdat we de dj klank wilde vermijden. Met de uu klank mooier vinden wij. Blijft een prachtige naam.
Aila Runa Milla Eda / Edda Ylva Resa Hilda Alva Enna Svea Mara Vita Greta Aella Mona Caja Lola Esra Lena Minja Iva Marla Sera Freya Maila Jula Tilda Persoonlijk vind ik bij je favoriete jongensnaam O. deze het mooist: Iva Runa Ylva Tilda Groetjes, B.