Wie weet er leuke namen die hierbij passen? Vind zelf Emy wel mooi maar ook nog niet de wauw factor.... wie heeft er een mooie suggestie ?
Ben je alleen op zoek naar meisjesnamen? Ik heb vooral gekeken naar meisjesnamen met 5 letters (en 2 lettergrepen), omdat ik dat er mooi tussen vind passen: Aimée, Babet, Bente, Bodil, Donna, Edith, Esmee, Femke, Fenna, Hanna, Indra, Jalou, Janou, Josie, Julot, Madée, Manon, Manou, Marin, Marit, Meike, Merel, Merle, Mette, Milou, Minou, Pippa, Rhodé, Rivka, Robin, Romée, Rosan, Rosie, Tessa, Willa
S.ander L.ize & Tess(a) S.ander L.ize & Emily S.ander L.ize & Jolie S.ander L.ize & Kate S.ander L.ize & Julie S.ander L.ize & Rosa S.ander L.ize & Eva S.ander L.ize & Pepijn S.ander L.ize & Julian S.ander L.ize & Brent S.ander L.ize & Daniél S.ander L.ize & Michiel S.ander L.ize & Ruben S.ander L.ize & Thijmen S.ander L.ize & Thijs
Emy vind ik niet zo mooi. Evi of Emmy dan leuker. Misschien zit hier nog iets tussen: Tesse Veerle Mirte Evelien Jenna Lotte Nienke Danée Bente Imke Sara
Meisje ma en jongensnamen... jongensnamen vind ik alleen zo moeilijk! Nu 14 weken en weten nog niet wat het word
Voor een jongen: Aaron, Anton, Boris, Brian, David, Fedde, Felix, Ferre, Hidde, Jaron, Jason, Jelle, Jesse, Jonas, Kalle, Menno, Milan, Nolan, Oscar, Pelle, Remon, Renzo, Rivas, Robin, Ruben, Thian, Thias, Tibor, Tycho, Viggo, Youri
Emy vind ik vreemd gespeld en niet zo 'kloppen' bij de namen van broer en zus. Als je hiervoor gaat zou ik voor Amy kiezen, ik snap de meerwaarde van de alternatieve schrijfwijze echt niet. Dan zou ik eerder voor Demi gaan. Hieronder wat andere ideetjes. Met een E erin want dat hebben de broer en zus ook. (O, nu snap ik waarom je Emy schrijft in plaats van Amy, maar ik zou dat echt niet doen vanwege die reden! Dan zou ik kiezen voor een naam waarbij de E niet vreemd/bedacht is). Zoals de namen hieronder. Een broertje Abel Alex, Alexander Axel Beau Ben, Benjamin Boudewijn Brenn Casper / Kasper Chiel / Giel Christopher Daniël / Daniel Elias Faber Fedde, Ferre Felix Hessel Hidde Jasper, Jesper Jelle Jelmer Jelte, Jelt Jent, Jens Jeroen Jilles Jochem Joep, Joes Joren Juliën Jurre Koen Maarten Manuel Melle, Mels Menno Merijn, Merlijn Michiel Niek Niels Ole, Olle Olivier Owen Pelle Pepijn Quinten Rafael / Rafaël Rein, Reinier Renze / Rense, Rinze Roel, Roelof Teije Teun Tibbe Tiemen Ties Tijmen / Thijmen Wes, Wessel Wouter # # # Voor een zusje Alexis Alice Amber Amée Amélie Anne, Annemijn Anniek Benthe / Bente Bregje Carice Carmen Celine Charlotte Chloë / Chloe Cleo / Cléo / Cleó Cloé Daniek / Danique Daphne Demi, Dewi Diede Eef, Eefje Elena Eliana, Eliane, Elianne Eline, Elina Ella, Elle Else, Elsa Emilie, Emilia Emily, Emmelie Emma, Emmy Esmee Evelien, Eveline Evie / Evy Fabiënne Fee / Faye Feline / Féline, Felien Femke Fiene, Fenne Flore, Florine, Floortje Gwen Hanne Isabel Jade / Yade Jane Janne Jente / Jenthe / Yente / Yenthe Jess, Jessie Jolien, Joline Jorien, Jorine Jozefien, Josephine Jule Julie Juliët Juline Kate, Katie Kirsten Maartje Madelief Maeve Mare, Maren Marije Marley / Marlie Mathilde Meike, Maike, Maaike Merel Mette Mirle, Marle, Merle Mirre Niene, Nieke Nienke / Nynke Ninthe Noëlle Nore, Noortje Philine Reva Rhodé Robine Romée Rosalie Rosie Rozemarijn Tess, Tessa, Tessel Veerle, Vera, Vere Vieve Vivienne Yinthe / Yinte / Jinthe / Jinte Zoë
Martijn Marijn Maarten Niels Tobias Tristan Thomas Michiel Lena Evie Emily Naomi Maaike Renske Myrthe Robine Davine Nienke Dana Reva
Ik koos voor Emy omdat het een afgeleide is van emily en ik Emy als roepraam zou willen gebruiken. Sander en Lize zijn ook roepnamen en afgeleide van langere namen.