De tweede naam word naar mijn vader, Jacob, roepnaam Jaap. Iemand leuke ideeën voor een meisje? Liefst nederlands. Eventueel icm Cornelis Johannes... Bij een jongen blijft het denk ik Jacob maar misschien komen daar ook nog leuke suggesties op Oh de eerste namen weten we nog niet
Wil je een traditionele naam? Dan zou ik voor Jacoba gaan (ook mijn tweede naam ). Mocht je het iets anders willen dan zou je nog coosje, cobi kunnen kiezen.
Jacob voor een jongen vind ik erg mooi! Ik hou ook wel heel erg van zichtbare vernoemingen, hoe ouderwets de naam ook is. Jacobine of Jacoba, afhankelijk van wat beter bj de eerste naam past. Als je toch een wat hippere variant wilt, is Bine misschien wel wat? Ik moet bekennen dat ik Jaapje voor een meisje ook wel heel schattig vind
Veel te engels voor mij Als Jacob past bij de eerste naam blijft het Jacob. Voor meisjes al leuke suggesties ertussen maar nog niet de wauw
Ik probeer nog eens iets. Dit zijn bestaande namen, uit Das Grosse Vornamenbuch Mädchen : Jacobbie Jacobe - Jacobbe Jacobijne Jacomijne Jacleine Jacoline Jacotte Jacovia Jacovina - Jacovine Jacowien Coco : koosvormpje van Jacoba Cobette Cobine