Ik heb Jules altijd zeer mooi gevonden voor een meisje. Hier wordt het een Roos / Lily-roos als we ooit een meisje krijgen. Olivia blijf ik ook een topper vinden.
Oee dan vind ik Daneé helemaaaaal te gek! Is toch ontzettend stoer en gaaf als je naar papa word vernoemd Ik ken een meisje die zo heet, is een knap meisje die heeeel stoer is en alles durft hihi
Ja toch? Ik hoor m vanavond in de "groep" haha! Leuk om te horen dat je iemnd kent die zo heet...stoer is en alles durft; zo'n meisje wil ik!!! Niet dat de naam dat bepaald maar toch...leuk om te weten Als t dé naam wordt trakteer ik op n etentje he...zo blij als we er eindelijk uit zijn
Danique (of geschreven als Daniek) Romy Rian Christie Roanne Aniek Erin Bobbie Carice Franca Reva Rixt
Ja daarom dacht ik vermeld nog even dat ik ook een meisje ken die zo heet Ik hoop dat je man hem mooi vind, ben wel heel benieuwd naar zijn reactie nu Oee een lekker etentje graag (maar daar deed ik het niet voor hoor hihi, ik weet hoe moeilijk het is om DE naam te vinden, en als Daneé het niet word hoop ik dat jullie heel gauw een andere mooie naam vinden)
Daneé zou je eventueel ook op andere manieren kunnen schrijven als je er niet aan kan wennen: Danae Dané Danée
Ik zou het in elk geval niet schrijven met het accent op de laatste e, dat is sowieso niet correct. Het is Danée. En Meadow spreek je wel uit als Meddo, niet Mido. De ea-klank hier is vergelijkbaar met 'head' of 'bear'. Lettercombinatie ea in het Engels kan allerlei klanken zijn. /einde taalpolitie
Als je wilt dat ze 'Daa-nuh-ee' heet, is de schrijfwijze wel juist. (Ik ga er overigens ook vanuit dat het 'daa-nee' moet zijn en dan klopt het inderdaad niet. Bij Danae is de uitspraak ook twijfelachtig, het is een figuur uit de Griekse mythologie en daarbij sprak je het anders uit.)
Ohhh ik baal echt enorm! Hij vond t niks Nu weer verder kijken. Hadden we van de hele lijst enkele overeenkomsten waarvan weer paar geschrapt.... blijven er 2 over; (Jaylinn en Roos) Werkelijk waar, hebben we beide andere voorkeur en zijn we er dus nog niet uit Ik neem even een "break" hahaha!
Ach das jammer meis! Je moet het idd wel met elkaar eens zijn Als je nog suggesties wilt dan doe ik die graag Succes!
Die heeft ook mijn voorkeur; maar manlief zou balen ald die naam steeds wordt afgekort met Rosa. zelf denk ik dat Roos of Lynn eerder gebruikt zal worden als afkorting maar hij voelt volgens mij nog weinig bij die naam. Hij is gek van Jaylinn,, maar vind dat iets te amerikaans klinken bij rest van onze namen. Roos of Rosalynn is dan meer passend. Mjah... moeten we t wel samen eens zijn hahaha
Jammer dat je man het niets vond. Mocht het toch nog een optie worden (je weet maar nooit met mannen), schrijf het dan wel als Danée, het accent moet op de 1e e! Rosalin vind ik ook erg leuk. Andere ideetjes nog, voor na je break Alina Alissa, Alisa / Aliza Ariana, Arianna Ashlyn, Ashley Dewi Elisa / Eliza Eliz Emilia, Emila Fayah / Faya / Faia Gioia Hailey Ilara, Ilana Inaya, Inara Ivy Izzy / Izzie Jane Jayde / Jade Jess Jula Julisa, Julina Kenza Lara Lauren, Laurie Liv Livia Loïs Luna Maira Maya, Imaya, Amaya Milia / Mylia Mira / Myra Mirai / Myrai Nena, Nina Nia / Niya Nissa Niva, Nila, Nika Noëlle Nola Norah Novi Quinty Reva, Riva Rhodé Romée Rosa / Roza, Rosie Ruby Tara Tirza / Thirza / Tirsa / Thirsa Vienna / Viënna Viënne / Vienne Yara Ziva Zoë / Zoey / Zoe
Wauw dankjewel...veel overeenkomende namen in t laatste rijtje waarvan we helaas al veel gecanceld hebben omdat we niet op een lijn lagen. Voor nu lijkt t te worden; Jaylinn, Rosalynn of Fayenn en het neigt het sterkste naar Fayenn omdat Jaylinn niet helemaal matcht en Rosalynn vind manlief nog niet zo tof. alleen Fayenn is niet (meer) zo uniek mjah je moet wát In elk geval dankjulliewel voor zover!