En Caitlin/Katelynn/Kate-Lynn? Of 'gewoon' Lynn, dat zit in jullie namen waarbij het lijkt alsof jullie het alleen niet eens kunnen worden over wat ervoor moet.
Ik vind Féline ook wel mooi. Moeilijk eh die namen als je alle 2 iets anders in gedachten hebt. Bij ons is het nog niet zo ver, maar mochten we ooit een kindje verwachten zijn we het er toch al over eens.
romeé liva ziva Anneé britt Deau elva zenne floor Florine gia jina kaya tatum Olivia senna lynna lynn lotus loïs mila maya nola nora quinn rozan neomi nayla summer tara vee ylva yvi
Mijn dochter heet L.a.u.r.y.n. (Spreekt het uit als L.a.u.r.i.n) Ze is tot nu toe een sterk stoer chicky van bijna 8 maanden😊 Misschien past het ook bij jullie. Succes met zoeken
Kwam vandaag de naam Lynette tegen. Weet niet of je dat nog wat vindt? En namen afkorten doen mensen sowieso wel. Zelf bij een naam als Emma. Hoe vaak ik hey Em! heb gehoord Kies een naam die je mooi vindt en gebruik thuis haar hele naam. Grote kans dat anderen dan minder snel afkorten. Onze dochter heeft een lange naam maar wij korten niet af en zodoende is dat ook niet over te nemen. Heb nog nooit iemand gehoord die haar naam afkortte.
Nou....laatste update! Gisteren de 20weken echo gehad en eindelijk het gezichtje van ons meisje goed kunnen zien. Waarna we nog veel verliefder zijn geworden op haar. Ze is tot nu toe erg fijntjes zei echoscopiste (kán natuurlijk nog veranderen) maaarr...nu we haar goed hebben kunnen bewonderen zijn we er wel uit dat de naam Fayenn niet zo bij haar past. Het gaat nu tussen Jaylinn & Rosalinn Zal nu een kwestie zijn aan welke naam we het meest kunnen wennen. Ben benieuwd. We zijn er dus nog niet maar al wel heeeel wat wijzer dan vorige week
Rosalinn dan! Jaylinn is tegenwoordig zo in, en ik moet een beetje denken aan (sorry) tokkie bij die naam... Rosalinn vind ik lief klinken.
Rosalin! Met één N want die tweede is totaal overbodig en staat raar. Maar wel mooie naam! Leuk dat jullie gezichtje hebben kunnen zien.
Hoewel Jaylin niet mijn smaak is, vind ik de naam mooier dan Rosalin. Roos of Rosa vind ik wel leuk, maar Rosalin is me te lang oid. Met dubbel n vind ik ze allebei niet mooi en dan moet je kind ook altijd zeggen "met dubbel n op het eind"...dat is niet handig.