Inès, geweldige naam! Ik vind Noor minder, dan denk ik aan een Noor uit Noorwegen . Of als ze zich voor moet stellen: Ik ben Noor (dan denk ik er gelijk een s achteraan...) Nanou vind ik ook een hele leuke naam, maar wat minder voor een volwassen vrouw.
hallo tacha, Ik heb op nanou gestemd al vind ik nanouk ook heel leuk! succes met verder zoeken wij zijn er gelukkig al uit Liefs sjansie
Nona vind ik leuk. Een nichtje van mijn vriend heet zo. Het is ook een koosnaampje in indonesie volgens mij betekend het "meisje" (correct me if i'm wrng)
Ik ga voor Lili maar zou het Lily schrijven. Staat in mijn lijstje, net zoals Emma en Noor maar vind Lily het mooist. Als je wilt, pb ik je mijn lijstje met favo namen! Lieve groetjes!
Emma! Was bij ons al jaren favoriet, maar helaas heeft er al iemand in de familie haar dochter zo genoemd, dus daarom viel ie af, anders had Jasmijn zeker Emma geheten!
Ik heb voor Emma gekozen. Hij klopt alleen niet bij je omschrijving van kort/stoer maar ik vind het de mooiste naam die ertussen staat. Noor vind ik echt verschrikkelijk... sorry
En een combi naam? Een naam die uit jullie namen bestaat? Hebben wij ook bij ons meisje gedaan: ik: Marlene vriend: Richard dochter: Maricha En bij de 2e uk gaan we het weer doen, het is niet altijd mogelijk maar wel origineel...