hoi, nou na lang tobben en denken en zoeken hebben we nu eindelijk een naam voor ons mannetje SAM-JONAH (jonah vernoemd naar de opa's) echt moeilijk hoor om een geschikte naam te vinden! greetz ris.
Wat een aparte naam zo die 2 namen samen gevoegd. vind het beide mooie namen alleen dat je de namen gebruikt in 1 naam zeg maar.. is een beetje wennen maar wel leuk!! je bent er aan gewend voor je t weet denk ik zo.
we voegen ze niet samen hoor, sam is de roepnaam en jonah de tweede naam zeg maar, wat normaal staat voor de doopnaam! we zijn er echt blij mee!
Maar het ziet er wel samengevoegd uit door het streepje. Houden jullie het streepje ook? Want als het echt gaat om een tweede naam dan zou ik het streepje weg halen. Anders gaan mensen het als een naam zeggen denk ik. Wat betreft de naam. Ik vind Sam een mooie (wel wat populaire) naam en Jonah vind ik zelfs nog mooier. Een prachtige naam dat je niet al te vaak hoort. Word het J onah of Dj onah? Leuk dat jullie er zo blij mee zijn! Dat is heeeel belangrijk
Heel erg leuk! Ik wou bij ons zoontje eigenlijk ook als 2e naam Jona maar mijn vriend vond het helaas geen mooie naam. Bij ons was het ook als vernoeming van mijn vriend zijn vader Jo, uiteindelijk is het ook gewoon Jo geworden.
Fijn dat jullie de naam gevonden hebben. Ik vind Sam Jonah erg leuk (waarom met streepje). Vooral Jonah vind ik een mooie naam en zeker met die gedachte erachter.