hey meiden voor een ongen zijn we er al helemaal uit.. dat wordt silvino danillio spreek uit als silvinjo... maar voor een meisje vinden we het nog een beetje moeilijk.. we hebben nu 2 opties... jolisa lyana of luciya lyana moet erbij zeggen dat dit beebje een halfbloedje word.. angolees/nederlands.. dus het moet een beetje portugees klinken zodat opa en oma in angola en broers en zussen het ook uit kunnen spreken.... welke van de 2 zouden jullie voor gaan... xxxcindy
Hoi! Er is een apart forumonderdeel voor babynamen, wist je dat? Grote kans dat je topic verplaatst gaat worden. Maar dat even terzijde . Ik zou voor de eerste optie gaan, ik vind Luciya Lyana wat minder mooi door de dubbele L, zeg maar. Plus, ik vind Jolisa wel weer eens wat nieuws, als je snapt wat ik bedoel! Kan ook heel goed in ons kaaskoppenlandje . Jullie zullen vast een heel mooi kindje krijgen! Liefs
whahha ja ik kon het niet vinden van de babynamen ik dacht dan doe ik het maar bij zwangerschap hahaha hihi kaaskoppenlandje
Jolisa Lyana vind ik veel mooier klinken, denk dat het ook minder spellingsproblemen oplevert. Originele naam trouwens, nog nooit gehoord .
Beide namen vind ik super mooi! Luciya zou ik eerder als Lucia schrijven, vind ik hier in Nederland duidelijker. Jolisa vind ik mooier bij Lyana passen. Dus Jolisa Lyana!
thxx elmo ja ik vind de uitleg van jullie wel heel leuk haha ikzelf had in het begin van de zwangerschap als ik aan de baby dacht meteen.. jolisa in mijn hoofd.. mijn vriend vond luciya lyana zo mooi en loopt er ook al een jaar mee rond. ja ik kan nu eenmaal niet aankomen met een normale nederlandse naam haha dat klinkt ook echt niet bij een halfbloedje toch en jolisa ja is echt met de nadruk op djolisa en vind het gewoon heel erg leuk haha zal het straks is aan mijn vriend laten zien kijken wat hij ervan zegt xxxxcindy
Ik ga voor Jolisa Lyana! Siperrrrr mooie naam! Ik vind de combi voor een jongen ook helemaal super! Danilio staat bij mij op 1, mocht ik ooit nog een kindje krijgen en dit een jongen zijn, toevallig zeg!
whaha wat een leuke reacties zeg!!! ben er helemaal enthousiast van geworden mijn vriend vind het ook heel leuk haha ik denk dat we er toch wel uit zijn nu thxxx ladies..... xxxxcindy
Ik heb gestemd voor Jolisa Lyana omdat dat makkelijker uit te spreken is. Nog een optie: Jaleesa Lyana. (Djalisa) daarin komt de a-klank terug waardoor het meer een geheel wordt...
ja maar dan is het geen portugees meer of angolees hahaha snap je we zitten echt met die klanken.. ik zei gister ook silvinjo maar het is gewoon silvino anders als je silvinjo zegt is het spaans hahaha dus ook dat was fout... hahha
Jolisa Lyana! Pas heel mooi bij elkaar. Toevallig is hier in de straat eergister een meisje geboren met de naam Yalisa. Ook mooi maar ik weet natuurlijk niet hoe dit met de uitspraak zit... Succes met kiezen!