Wat vinden jullie van deze namen? Of mocht je deze allemaal niet zo vinden, wat vind je dan een leuke naam in dezelfde stijl? Anna vind ik zelf wel een beetje 13 in een dozijn.
Fiona en mia vind ik alletwee mooi.. Maar ik heb voor Fiona gekozen... wat apparter ofzo.. Veel succes met kiezen
Heb Anna gestemd. vind ik het netst maar indd naam hoor je wel veel. Ik ben helemaal gek op de naam Annelieke en Anne-Fleur erg lang maar wel net even wat anders! Fiona doet me denken aan SHREK
Anna!! Vind ik echt prachtig en staat bij mij ook in de top 3 Vind het een tijdloze , klassieke naam die ook internationaal geen problemen geeft. Op 2 Olivia, gewoon leuke naam. Mia vind ik helemaal niks, erg ouderwets. Fiona vind ik een typisch Engelse naam, ook daar een beetje oldschool aan het worden
mia, zo'n leuke naam. kreeg hem helaas niet erdoor bij onze dochter, maar blijf het een vrolijke, maar ook lieve naam vinden
hele mooie namen! Anna altijd heel mooi gevonden, komt idd wel (te) veel voor. Olivia vind ik heel mooi, kan je ook leuk afkorten naar liv, maar persoonlijke vind ik olivia net iets te tuttig/meisjesachtig. Fiona vind ik echt een superleuke naam, daar zou ik voor gaan! Mia is ook heel leuk