Welke van deze 2 meisjesnamen vinden jullie het leukst? We houden van namen die niet geknutseld zijn, maar ook niet te populair.
Allebei niet mijn smaak, maar Levien vind ik meer geschikt voor een volwassene dan Lexi. Levien dus maar.
Ik vind Lexi echt een hele leuke (en beetje stoere) meisjesnaam! Levien vind ik zelf dan weer een beetje sloom overkomen.
Mijn konijn heette lexi Maar Levien klinkt alsof je een -N geplakt hebt aan levi. Sorry, geen van beide.
In het Amerikaans is Lexi volgens mij een afkorting van Alexa. Ik vind het een leuke naam, lekker stoer. Levien vind ik niks...
Vind het ook lastig, aangezien het allebei niet mijn smaak is.. Maar dat vraag je natuurlijk niet, sorry.. Ik vind Lexi een koosnaampje voor een jongen die Lex heet. Nou hou ik best van unisex namen maar ik zie echt een jongen voor me. Anders dan bij bv Bobbie, Sammie, of Nikki. Levien heb ik nog nooit gehoord. Ik denk dat die beter bij een volwassen vrouw past dan Lexi. Ik zou hem persoonlijk alleen niet krachtig genoeg vinden. Sorry je hebt er niks aan!
Ik had nog nooit van Levien gehoord maar het spreekt me wel aan. Meer dan Lexi. @TS: Hoe spreken jullie Levien uit? Waar leg je de klemtoon? Ik heb de neiging om de -e kort uit spreken zoals je de -e in de naam Anne uitspreekt. Maar een lange -ee kan ook. Succes!
Volgens mij spreek je het goed uit dan, de klemteen op -ien. @Linky: Dan krijg je weer verwarring of de -e wel of niet uitgesproken moet worden, vinden we wat minder.
Ik heb voor levien gekozen, maar beide namen zijn niet mijn smaak. Bij Lexi denk ik aan een man die Alex heet, die je afgekort hebt.
Lexi! Levien vind ik geknutseld klinken en niemand weet hoe je t niet uitspreken. Heb ik met m'n eigen naam. Echt vreselijk.