Hallo, Mijn man en ik twijfelen over de meisjesnaam. Ik ben nu 38 weken zwanger en we zijn nog niet uit over de meisjesnaam. We weten niet wat het wordt, dus we hebben echt een meisjes- en jongensnaam nodig. De jongensnaam hebben we inmiddels gekozen, maar over de meisjesnaam komen we niet uit. We vinden ze allemaal wel leuk, maar zijn benieuwd naar de mening van anderen. Ik hoor heel graag welke naam jullie het mooiste vinden van ons lijstje... Natuurlijk zijn andere suggesties (een beetje passend bij de rest) altijd welkom! Onwillekeurige volgorde: - Zoë (staat in de top 10, dus willen we dat?) - Jackie - Bobbi - Sammie - Charlie - Jip We houden wel van "uniseks" namen, maar dat is geen must. We willen graag een korte, wat stoerdere naam. Ik ben benieuwd naar jullie mening! Bedankt alvast!
Bobbi! Heel leuk . Staat bij mij ook op de lijst. Mocht het ooit zo ver zijn. En misschien nog als optie: Billie
Zoë De rest is niet mijn smaak! Onze dochter heet Mila heel populair maar hier in de buurt hebben we de naam (nog) niet eerder gehoord! Misschien is dat met Zoë bij jullie ook zo en dan is een top 10 naam niet erg toch?
Sammie, Charlie en Bobbi vind ik heel leuk! Zou ik ook moeilijk uit kunnen kiezen.. Zoë en Jip vind ik te populair en Jackie juist wat te ouderwets.
Zoë prachtige naam als ik nog een dochter mocht krijgen word dat ook de naam!! Wist niet eens dat het een top 10 naam was, ik hoor de naam echt nooit. Jip daar integen wel ik ken 2 jongetjes De rest vind ik niks sorry
Allemaal niet echt mijn smaak. Als ik moet kiezen, ga ik voor Zoë. Misschien nog: Mika, Jaël/Yaël, Jessie, Luca, Marly, Robin, Senna, Senne, Teddie
Charlie vind ik de leukste. Misschien nog: -Sadie -Bowie -Jessie -Mikki -Ravi -Mika -Sis -Viv -Fio -Vesper -Ziva/Zina -Bodi -Danni/Dani -Edie -Leslie -Zenne -Kris -Levie/Levi -Sil -Jaimy -Dide -Lennie
Vind ze allemaal wel leuk, de ene leuker dan de andere alleen Jip vind ik niks. Didi-Jane dan ? Of Esra ? Bobbi-jo
Hoi allemaal, Fijn dat jullie allemaal reageren! Het is toch wel fijn om de meningen van anderen te horen Ook top dat jullie nog met andere suggesties komen, alhoewel het dat misschien ook niet makkelijker maakt! Ik hoor graag nog meer reacties, met welke naam jullie het leukst vinden van ons rijtje.. - Zoë - Charlie - Bobbi - Jackie - Jip - Sammie Bedankt!
Zoë en Sam (Vind Sammie echt niet leuk voor een vrouw van 30/40+, Sam daarentegen vind ik echt geweldig).
Jip! Zoveel leuker voor een meisje dan voor een jongen! Edit: k woon in een appartementencomplex wat voorheen 55+ was, en echt alle oudjes die hier nog wonen hebben een hond genaamd Sammie, dus dat zou ik niet doen