Suze vind ik echt niet mooi. Altijd al gevonden ook, denk dat het komt door Otje vroeger op tv haha. Volgens mij heette 1 van die muizen Suze of Suzy of iets? Ik heb Tara gestemd, die stond bij mijzelf ook op het lijste van namen die ik wel leuk vond!
Ja, ik denk dat ik op moet houden met twijfelen. Het enige waar ik nog een beetje aan twijfel is of het inderdaad geen ordinaire naam is zoals iemand hier schreef. Ik vind dat zelf helemaal niet, maar vind het toch niet fijn als de naam die associatie oproept bij mensen....
Er zullen altijd mensen zijn die de naam Tara lelijk vinden of slechte associatie hebben (zoals ordinair etc). Je kunt niet iedereen happy maken. Probeer je minder aan te trekken van anderen en doe wat je hart je ingeeft. De poll bewijst dat de naam bij genoeg mensen in de smaak valt en degenen die het ordinair vinden zijn echt weinig tot nu toe, volgend mij maar 1 persoon.
Suze, klinkt tijdloos Tara, ken een paar honden die zo heten, dat valt voor mij dat alsweer af. (Vind het zelf ook raar dat mensen een hond noemen naar een mensen naam, maar ter zijde.) Ilza, klinkt ook heel mooi! lijkt op Ilse.. Nu ik erover nadenk ook heel tof! haha Maar zal dan wel even wennen zijn omdat mensen misschien eerder de associatie hebben met Ilse.
Volg je hart, als zelfs je nickname al Tara is, dan weet je volgens mij goed wat je stiekem zelf het allermooist vindt! Niet last minute gaan twijfelen, daar krijg je denk ik spijt van.