Wij zijn er net achter gekomen dat we een jongen krijgen! Heel leuk! Maar o zo moeilijk een jongens naam (vinden wij) voor een meisje stond alles al klaar haha. Mis kan iemand ons helpen met wat voorbeelden.. Onze smaak: Onze namen beginnen beide met een M dus dat zou leuk zijn! (Geen must ) Geen typische Hollandse namen als mats morris etc Ik ben namelijk ook Indisch En we houden van namen die wat apart zijn, niet iedereen zal het mooi vinde, zolang wij het maar mooi vinden! En niet te veel voorkomend natuurlijk!
Ben benieuwd hoe exotisch je mooi vindt misschien zit hier wat bij. Maddox Maksim Malakai Manolo Manuel Maor Maram Marciano Marcus Marinho Marlon Marlowe Marquis Marshall Mattan Matei Matteo Mattia Mattan Mauro Maverick Maxence Maximus Mayeso Mayur Mehdi Meical Meir Melchior Meliton Mercury Merlin Micah Michalis Michi Midas Mihály Mijo Mikelo Milenko Milos Miraj Mircea Mirche En gefeliciteerd natuurlijk!
Oke leuk. Gefeliciteerd! Ik ga een poging wagen: Ik zal proberen ook wat namen te zoeken met een M. 😊 Mauro Elmar Kayin Milas Ferran Meo Armin Mozes Lazlo Shakil Rayvano Marceau Orlando Jaali Ofure Tillo Cesar Casimir Mithras Simeon Manasse Vitus Leonas Othello Duarte Adäo Mikelo Milos Camiel Alexian Mika Linus Menzo Otis Manuel Orfeo Mauritius Dinesh Milton Tigran Moshe Dipak Shahil Mikeas Aram Mazurka Gulliver Salvador Kudo Montoya Mehli Spyros Mirco Django Ringo Cyrano Mack Jaromir Mikaïl Morillo Leander Naldo Kalyon Sherwin Valerio Miquel Miles Mano Loïc Thibault Mattheo Didac Saumon Myron NinoTalos Orpheus Varun Mervyn Ikaia Michjo Joaquïm Ik heb m'n best gedaan! Hopelijk zit er wat tussen voor jullie.
Roman romano Miquel Manuel aniel jairo ajay vijay Manolito romero carlito Justin lorenzo Angela Jaylen brayden Emiilio tiamo delano dominic
Marik / Marick Marnik / Marnik Maroan Mattan / Matthan Matthis / Mathis Mauk Maurik / Maurick Mauro, Mauno Maury / Mauri Mayur Mehdi Mellan Mesam Mevin Mian, Miander Mias Mikai Mikaia / Mikaya Mikan / Mican Mikas Miko Milas Milian / Mylian Milo Mimoun Miran Mirko Miro Miron / Myron Mirza Mivan, Mevan Moas / Moaz Mylo / Milow Myrian
Mats en Morris zijn niet typisch Hollands. Mats is Scandinavisch en Morris is Engels. Maar ik begrijp, dat het niet het soort naam is, dat je zoekt. Je zoekt iets specialers. Ik probeer eens iets, met het risico, dat ze té speciaal zijn : Maceo Machidiël : dit is de naam van de Engel van de Moed Macian Madan : uit het Sanskriet, god van de liefde Mageno : inheems-Amerikaans (Indianen), betekenis 'maan' Makari : Russische naam, bet. 'gezegend' Manoah : Hebreeuws, Bijbels, bet. 'vrede, rust' Manoé Marcial Marcindo Marenzo Marvian Mattai Mauran Maureo Mavery : Engels, bet. 'onafhankelijk persoon' Medad : Hebreeuws 'vriend' Medriano Melandro Memphis : Egyptisch, bet. haven (toevluchtsoord) voor de goeden Merovin Mikai Milayno Miqayo Mohin : uit het Sanskriet (India), bet. 'attractief, knap' Moreino Myento Zoiets of toch té exotisch ?
Heel erg bedankt allemaal! Ik ga straks rustig met manlief op de bank alle namen bij langs! Heb al veel leuke gezien !