Hallo allemaal, Wij hebben net te horen gekregen dat we een meisje krijgen. Super leuk! Ik was al helemaal uit de jongensnamen, maar nu dus even schakelen.. Ik ben benieuwd of jullie leuke namen weten? Voor een jongen was mijn top 3: - Liam - Owen - Xavi Mijn top 3 voor de meiden: - Maeve - Livén - Vién Verdere namen die ik 'wel' leuk vind: Isa-mae, Liva, Elaiza, aimee, Ainhoa, Live, Céla Lynn, jazz-lynn, Lorin, faye, Olivia, Celeste, Louise. Ik ben heel benieuwd of jullie nog leuke toevoegingen hebben.
Elodie Feli Vieve Fiebe Naeva Solènn Maerle Lyssa Lorine Quirine Avelyn Ayla Nova Noï Jools Joya Julin Novi Laurie Phebe
Bedoel je de meisjesnamen echt met een é? Ik ken de naam livén (liveen) niet, maar zeker Vién (vi-jeen) zou ik eerder als vièn (als in viënna) verwachten, en livèn ook. Oprechte vraag hoor, ik ken beide namen niet, maar het ziet er een beetje raar uit
Jolee Saxen Caprice India-Summer Deveny Alana Alyssa Avery Nikia Maite Rhodee Cambria Shelby Candice Moise Solenn Solis Livia Novay Lilith Noemi Espen Amarant Iselle Everest Emerson Addelyn Sharona Shauni Jeleesa Phoebe Tamlyn Shania Camden Jaclyn Chimaine Moyra Channa Nimue Aurelie
Haha wilde precies hetzelfde typen. Zoals het er nu staat vind ik het hele lelijke namen. Livèn vind ik wel leuk.
Romée Liva Lieve Rosalie Aimée Noé (noo-ee) Loé (loe-ee) Nova Noëmi Neomi Adinda Lilith Marenthe Menthe Yentl Marise Marisa Riva Ziva Chloé
@esklessebes leuk lijstje en mooie niet vaak voorkomende namen. Hoe spreek je Maerle en Naeva uit? @In your eyes je hebt gelijk. Het moet livèn en Vièn zijn. @Carmiggel Myllena Mae vind ik ook super leuk. Maar misschien ook iets te apart. @mellanie76 dankje voor het meedenken! Ga er een aantal overdenken. @hummeltje5 Aimée en Liva vind ik erg leuk! Schrijf hem op mijn lijstje
Adine, Alaïa, Alix, Amaris, Amé, Arwen, Aster, Bodil, Brinn, Carice, Cécile, Celia, Céline, Dané, Elea, Elodie, Elora, Elva, Enoa, Enora, Erin, Estée, Evanna, Evanthe, Fauve, Febe, Félice, Félie, Idoya, Ilaiza, Imara, Imme, Inez, Inoa, Irisa, Irsa, Isaura, Isha, Isolde, Janou, Jools, Julin, Julot, Kensi, Kess, Leia, Liset, Loé, Loiza, Lore, Lorijn, Lua, Maël, Marente, Maya, Mea, Melua, Muriël, Neva, Niké, Nim, Nyssa, Phae, Pilar, Pip, Rae, Reva, Rhodé, Riva, Roïs, Rox, Saël, Suri, Tessel, Thalia, Thirze, Tove, Tyche, Willow, Yaël, Ylaine, Zélie
Het dochtertje van Doutzen Kroes heet Myllena Mae. Ik zou dus niet voor die combinatie gaan! Mae los vind ik wel heel leuk. Of gewoon May. Heel schattig. Namen als Ainhoa zou ik niet doen, ik las meteen Quinoa... En Live (lie-ve?) is een Engels woord. Net als Nine. Ik vind uit jouw opties Vièn erg leuk.
Ja leuk Mae. En ik ben groot fan van Dae of Do. En iets van Marly? Nova vind ik ook wel leuk! Verder kan ik niet echt iets bedenken..