Wat vinden jullie van deze meisjesnamen? Gewoon mooie naam: Phyllis Esra Passen qua vernoemen (dus als 2e of 3e naam) goed: Valente Vanna Ava Eeva (= fins, ik ben van finse afkomst vandaar..) Iva Waar wij alleen mee zitten is het volgende: We willen graag vernoemen en dan zullen we dus iets met de V moeten bedenken. Dit vinden we helemaal niet erg alleen begint onze achternaam ook met een V en dat klinkt soms zo stom.. : of niet? Of weten jullie nog andere namen die hier bij passen?
Het hoeft niet stom te klinken hoor. Mijn voor -en achternaam beginnen ook met dezelfde letter en dat komt eigenlijk ook vrij veel in mijn familie voor. Ligt er misschien ook aan wat voor naam, maar toch. Misschien moet je even aan de naam wennen.
MOOI! Nu die 3e naam nog.... Hmm, wat denk je van Esra Valente Annabelle, dan zijn haar initialen E.V.A. Geinig toch?
zeker leuk en mooi! Alleen Esra kan er ook gedacht worden aan een jongen, ik ken een jongen die Esra heet.
Vanna is wel mooi... en als je er mee zit dat het met een V is en met je achternaam dan kan je altijd Savannah nemen is ook altijd mooi vind