We hebben inmiddels een aardige shortlist twee namen staan steeds bovenaan. Ik vind Livia erg mooi, mijn man vind Lauren erg mooi. We vinden de naam 'van de ander' ook beiden leuk maar hebben een voorkeur voor die 'van onszelf'. Daarnaast blijft Fenna steeds op de derde plek en Flore denken we ook aan. Kortom. Ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat. Livia Lauren Fenna Flore Onze achternaam begint met een V wel een harde V Ben benieuwd (ook naar jullie reden waarom de een/ander)!
Heb Lauren gekozen, vind dat de mooiste naam. Livia ook wel maar voor mij persoonlijk klinkt hij onaf, ik zou zelf voor Olivia gaan Fenna is ook wel leuk maar Flore vind ik minder mooi. Succes met de uiteindelijke keuze!
Lauren - mooie, lieve maar toch ook krachtige naam. Zowel als baby - kind en volwassen. Livia - vind ik te lief klinken. Olivia of Liv vind ik leuker. (kan ook kwestie van wennen zijn ) Fenna - Ook leuk maar niet zo leuk als Lauren. Flore - .,
Lauren! Vind ik gewoon mooier dan de rest die je neergezet heb vind het ook een stoere naam..ken iemand die zo heet anders had die naam er hier ook opgestaan hoor.. Misschien ooit. .haha.
Wow leuk nu al zoveel reacties. Bedankt! Ik vind lauren ook een hele mooie naam. Maar heb wat moeite om lauren uit te spreken met daarna een achternaam met een V De n klank is vrij zacht, dus ik hou dan echt pauze voor de achternaam. Bij livia kan je meteen doorpraten zeg maar haha. M'n man zat er ook voornml mee dat het zo snel Olivia lijkt. Toch is livia een veel gebruikte naam in t Engels en komt hij in nl ook steeds meer voor. Ben benieuwd waar de poll straks op uitkomt haha
Flore en Livia vind ik het mooist! Mooie krachtige namen met een lieve klank. Lauren vind ik te hard en kan voor mij op teveel manieren uitgesproken worden. Fenna vind ik ook hard en kattig klinken. Dus Flore of Livia. Met name de klank van Flore vind ik erg mooi, Livia voor mij iets te tuttig.
Livia! Lauren vind ik lastig uit te spreken, zowel de EN als de NL uitspraak. Flore en Fenna, hm, nee, vind ik niet zo leuk. Ik kan eigenlijk niet precies aangeven waarom.
Ik vind ze allemaal leuk, je kunt het in mijn ogen dus niet fout doen. (Niet dat je daar wat aan hebt, maar toch. )