Zou gek zijn als Viënne wèl geassocieerd zou worden met de turkse betekenis, want de betekenis is dan ook totaal anders en komt niet eens in de buurt (maar dat weet jij zelf vast ). Prachtige naam trouwens, stond hier uiteindelijk geloof ik op plek 6 voor een 2e naam voor onze dochter
Ik ben bevooroordeeld, mijn oudste heet Elin. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de naam zo populair wordt (toen we 5 jaar geleden een kindje wilden, hoorde je die naam bijna niet). Vajèn vind ik vanwege de betekenis niet zo’n slim idee. Loua vind ik wel mooi. In onze namenlijst stond ook: Liva Maeve Malin Tova Fride (zo heet mijn jongste) Nora Myra
Loua is erg leuk! Louèn nog mooier. Vajen echt vreselijk haha maar ik ben niet de enige zie ik. Noé stond ook op mijn lijstje maar uiteindelijk afgevallen omdat het klinkt als "no way". Zou dan eerder voor Noë gaan.
Ik vind vayen wel leuk maar idd vanwege de betekenis niet doen. De rest van je namen allemaal leuk! En ik ben blij dat veel vrouwen hier reageren dat ze gaan twijfelen ondanks allang een naam... Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik of m'n man echt twijfelt