wat betalen jullie voor je geboortekaartjes? wij hebben nu een offerte liggen waar de kaartjes 2,30 per stuk zijn. Is dit een beetje redelijk?? en hoeveel bestellen jullie er extra? ik denk zelf aan een stuk of 10?
Tja, wat is normaal? Ik weet het echt niet! Wij hebben 85 kaarten besteld (idd 10 extra), en zijn inclusief enveloppen, adresstickers (kregen we er gratis bij), drukkosten en verzendkosten iets meer dan 300 euro kwijt. Want met de prijs van de kaartjes ben je er nog lang niet helaas! Ik zou daar even goed naar kijken, want voor de gekste dingen wordt er geld gerekend. Goede afspraken maken dus, zodat je niet voor verrassingen komt te staan!
Is afhankelijk van wat voor kaartjes je hebt. Hier bij een drukkerij kaarten besteld, 65 euro drukkosten, en dan 1 euro nogwat per kaartje. Hier maar 40 kaarten besteld. Is inclusief enveloppen.
Wij zijn 234 euro kwijt voor 135 kaartjes (ong 1,75 per kaartje)inclusief enveloppen en druk/verzendkosten.. Wij hebben er ook 10 extra besteld..
wij maken ze zelf. kopen bij pipos (hobbywinkel) mooi dik papier + enveloppen, alle kleure te verkrijgen. kiezen of een plaatje op internet uit of kiezen voor een proefmonster van cardXL, dan plaatje inscannen enzo en dan ken je zelf je kaartjes maken, je kan dan ook nog zelf een mooi lettertype uitzoeken die jij mooi vind. wij waren voor ongeveer 60 kaartjes iets van tussen de 10 en 20 euro kwijt voor de spullen. scheelt enorm veel in geld en mannetje vind het nog geweldig ook om de kaartjes zelf te maken. dan heeft hij toch nog een beetje het idee dat hij zelf ook wat heeft kunnen doen in de zwangerschap hahaha...
Ik geloof dat we 140-150 euro kwijt waren voor 100 kaartje (inc envelop, ex postzegels) We hadden er iets van 85-90 nodig, dus wilden 95 bestellen. Maar omdat de prijs bij 100 kaartjes lager was, hebben we maar 100 besteld, dat was goedkoper dan 95
100 kaartjes voor ongeveer 110 euro geloof ik. Dit was incl. eneveloppen etc. Wij hadden dubbele kaarten die aan alle vier de zijdes bedrukt waren. Besteld via fotofabriek.nl Dat was het goedkoopste wat ik kon vinden voor wat we wilden. Bij de drukker betaalde we voor exact hetzelfde kaartje 230 euro voor 100 stuks .
Toevallig gister de geboortekaartjes besteld. Per stuk inclusief envelop zijn ze 2,35. Dus in totaal zijn we 235,- kwijt, maar dan nog wel de postzegels. Ik weet niet of het veel geld is. Wij vonden het al moeilijk om een mooi kaartje te vinden . Toen we de keus hadden gemaakt, kwamen we er achter dat we nog helemaal niet naar de prijs hadden gekeken. We hebben er 100 besteld. Dan hebben we er 9 voor onszelf (of voor als we iemand toch nog zijn vergeten).
Wij hadden er 75 voor 129,-. Dit waren dubbele kaartjes die aan 2 zijden bedrukt waren. Dus ook met de naam op de voorkant.
Wij bestellen dubbele kaarten (vierkant 10x10 cm) Inclusief drukken, enveloppen en verzending naar ons huisadres zijn we 1,42 per stuk kwijt. (100 kaarten voor 141,95) Ik moet zeggen dat ik wel schrik van sommige andere prijzen die ik hier zie! Ik ben ben blij dat we ervoor gekozen hebben om via internet te bestellen en niet bij een 'echte' drukker. We hebben al een proefdruk in huis gehad en daar was ik tevreden over.
Hier kostte de "kaartjes" ( waren doosjes met zwitsal zeep) 160 euro. Waren 40 stuks, inclusief drukken, enveloppen, verzendkosten en postzegels ( moesten 3 per kaartje op).
HIer hadden we toevallig mazzel. voor 100 kaartjes zijn wij nu incl. drukkosten 160 euro kwijt. Het kaartje was in de aanbieding voor 75 cent per stuk, nu kost hetzelfde kaartje maar dan in de nieuwe collectie 1,50 per stuk (geboortekaartjes.nl) Let wel op, het gaat niet alleen om de prijs van het kaartje, er komen ook nog drukkosten etc. overheen.
Oh haha, volgens mij geven wij behoorlijk veel geld uit aan de kaartjes dan! Ik vond het zo lastig, wilde eigenlijk niet zoveel uitgeven maar wel het perfecte kaartje! Op de goedkopere sites vond ik ze allemaal zo standaard...en aan een bijzonder kaartje zit nou eenmaal ook een bijzonder prijsje
Meiden het kan véél goedkoper, teminste als je ze zelf ontwerpt. Dan heb je wel een uniek kaartje. Het is mooie kwaliteit, dik karton. 50 kaartjes voor 50 euro (incl. verzendkosten, enveloppen etc.) Kijk even op www.fotofabriek.nl
dubbele kaartjes op alle kanten bedrukt.. incl enveloppen die van te voren zijn verstuurd, sleutelhangers en een fotoalbum 50 stuks voor 115 euro