Europa buiten de zomermaanden om?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LadyKikker, 15 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Ivm het werk van mijn man kunnen wij in de zomermaanden niet op vakantie.
    Wel kunnen we begin Mei en eind September. Dan zal het in Europa ook nog wel ergens lekker zijn.
    Ik kan op internet natuurlijk klimaat info vinden maar vind het prettiger om ervaringen van anderen te horen.

Wie heeft ervaring met vakantie binnen Europa buiten de zomermaanden om en kan mij vertellen waar het wat temperatuur betreft goed vertoeven is.
    Helaas hebben wij financieel aardig wat tegenslagen voor onze kiezen gekregen dus budgetvriendelijke tips zijn helemaal welkom!

Ook hebben we een peuter van 2.5 nu..

Alle tips zijn welkom!!

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Dan lees ik ook even met jou mee:D;)

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    haha goed hoor! ;)

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Ben zelf een keer eind oktober naar Griekenland geweest, voor excursies ideaal weer maar voor op het strand liggen niet. Dit jaar eind mei dit jaar naar Griekenland geweest en het weer was ook niet best, regen gehad, veel bewolking, redelijk koud. Moest in de nacht een pyjama aan terwijl ( logisch ) in het hoogseizoen het giga heet was. Vind erg jammer dat ik niet in de zomer ben geweest, kon ook niet hoor maar vind de warmte heerlijk. Zou zelf dan kiezen voor eind sept, schoonouders zijn vaak naar Griekenland geweest dan en toen was de temperatuur nog heerlijk, maar minder druk en minder duur. Kan je dus alleen over Griekenland vertellen aangezien ik daar alleen maar heen ga.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Wij gaan vaak mei juni
    Begin mei garda meer was wat frisjes in ochtend en tegen avond en avond.
    In juni zuid Frankrijk lekker gehad ook wat afkoeling avonds maar ook 30-35 overdag

Barcelona regio hebben we eind mei begin juni gehad en was overdag heerlijk avonds koelde beetje af.

Dit waren auto vakanties

Zelf kies ik liever voor half juni of begin september iets meer weer zeker

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier eind okt begin nov op gran canaria geweest en zelfs toen was het prima weer om in de zee te zwemmen of zwembad. Kon daar ook gewoon lekker in zomerkleding lopen.

Ook in sept in tenerif geweest en dat was ook heel goed kwa temperatuur.

7. Amare

Amare Niet meer actief

Wij zijn eens eind september naar Sardinië en het gardameer gegaan, was heerlijk weer.
    Kroatië eind mei was ook lekker, alleen iedere dag een middagbuitje.

Deel Deze Pagina