Is er iemand al naar Mattel Play Sevenum geweest? Wij zijn in de buurt op vakantie en was benieuwd of het leuk is voor een ruim 2.5 jarige.
Lees mee wij gaan ook binnenkort met een 2,5 jarige. Weet wel dat de bellinga's op you tube een filmpje van daar hebben.
Net het filmpje bekeken, ziet er idd leuk uit! We gaan er straks maar gewoon naar toe en zien het wel
Ik woon in de buurt en wil er graag nog een keer heen. Maar is er nog niet van gekomen. Dus ik lees ook ff mee.
Zoontje van 4 vond het fantastisch! Voor 2,5 is het ook al leuk denk ik. Er zijn 4 werelden en in het midden zit het restaurant. Wij waren er op een zaterdag, er was ook een (slecht-geacteerde en vals gezongen) show van brandweerman Sam. De kinderen vonden het fantastisch. De werelden zijn overzichtelijk en vol bekende dingen. Al waren er wel wat dingen stuk zoals de spuiten van Sam. Heerlijke airco, slechte WiFi. Veel plezier!
We waren er vanmorgen om 11 uur, dochter was helemaal opgewonden en rende als een gek naar binnen. Ze heeft zich enorm vermaakt! Wij wilde om half 1 weggaan maar mevrouw was nog niet klaar met spelen. Het is een enorme beleving voor de kleintjes. Wij als ouders hebben ook wel lol gehad maar hadden het wel wat groter verwacht. Het Angelina ballerina gedeelte vond dochter helemaal niets, kon alleen op podium dansen, bloemetjes plukken en muziek maken. Al met al wel een geslaagde activiteit! Gingen om kwart over 2 weg en dochter was zo moe van al het spelen dat ze zo vertrokken was in de auto. En een tip voor degene die gaan.. Ga voor 12 uur want dan is het "peuterochtend" en maar 5 euro ipv 12.50!