Hoi we hebben een luxe huisje geboekt op de leistert. Goed cijfer op zoover. Nu ben ik toch gaan lezen en zie vooral veel opmerkingen over geluidsoverlast, maar dat is eigenlijk op de camping. Hoe is dat bij de huisjes? Ook zijn de meningen verdeeld over het zwembad. Ik kan natuurlijk niet meer terug, maar vind het toch wel spannend. heb 2 jongens van 11 en 16. Die vonden het huisje al top met sauna en grote tuin.
Ik ben 2 keer in de bungalows geweest en wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast Fijne accomodaties zijn het. Heerlijk ruim. Schoonmaak valt af en toe tegen, maar goed, ik tref zelden een huis op een vakantiepark aan wat goed schoon is dus ja. Zwembad is klein, daarvoor zou ik niet gaan nee. Maar de omgeving is prachtig!
Oh en je kan er voor vakantiepark-maatstaven heerlijk eten. Tenminste een paar jaar geleden nog wel, weet niet hoe het nu is. Maar dat vond ik ook wel een dikke plus. Centerparcs is wat dat betreft echt veeel minder
Bedankt! Qua animatie en zo is niet het belangrijkste voor ons, jongens vinden het vooral fijn om lekker te voetballen enz maar dat zou nu zelfs ook in te tuin kunnen. We trekken voornamelijk ons eigen plan maar een keer zwemmen is natuurlijk altijd leuk. Het massale trekt ons niet zo maar denk dat wij daar qua ligging niet veel last van hebben dan.
Zwemmen doen we meestal maar een paar uurtjes, lang genoeg. Maar lees ook over mierensoep Maar we gaan al de eerste weet schoolvakantie ( zuid) dus misschien valt het mee
Echt een heerlijke plek! Mooie huisjes, speeltuin was leuk, binnenzwembad was dicht ivm corona, tuin om het huisje ook superfijn, omgeving mooi echt top!
Bungalows staan lekker ruim. Wij zijn laatst daar geweest. Smorgens en in de middag heel druk in het zwembad net na het avond eten was het een stuk rustiger. Was toen tot 20u open.
Fijne bungalows. Ruime opzet, modern interieur en netjes. Geen enkele geluidsoverlast gehad. Op het park is van alles te doen. Ze organiseren diverse activiteiten.
Vrijstaande bungalows dus geen last van geluidsoverlast. Wij zijn er al 3 keer geweest (in 10 jaar tijd) en de laatste keer was paar weken terug in de herfstvakantie. Heel net vakantiepark mooi aangelegd. Zwembad vinden wij wat tegenvallen maar verder alles wel top! Veel speeltuinen en goed eten! Wel een groot park dus als je achterin het park zit dan zeker fietsen mee nemen. Denk een hele goede en leuke keuze!
Het campinggedeelte vond ik inderdaad vreselijk. En zulke hoge eisen hebben wij niet Maar het vakantiepark-gedeelte is juist heel leuk. Ruim opgezet, mooie huisjes. Faciliteiten, zoals het zwembad, zwemvijver, en (binnen)speeltuin vonden wij erg leuk!
Wanneer gaan jullie? Wij zijn een keer in juni geweest, buiten vakanties. De huisjes zijn op een ander deel, totaal geen last van de camping. Maar ik denk dat het in hoogseizoen wel druk is in bijv het zwembad/ waterplas. Het zwembad is eigenlijk net ff te klein. Maar verder wel een enorm leuk park. Voelt doordat de huisjes apart zijn niet dat je op zo'n groot park bent.
We gaan gelijk de eerste vakantieweek. Wij komen uit het zuiden dus de eerste , dat scheelt misschien wel wat