Huisjes op de leistert

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door miramare, 13 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miramare

miramare Bekend lid

1 mrt 2013
    791
    147
    43
    Hoi we hebben een luxe huisje geboekt op de leistert.
    Goed cijfer op zoover.
    Nu ben ik toch gaan lezen en zie vooral veel opmerkingen over geluidsoverlast, maar dat is eigenlijk op de camping. Hoe is dat bij de huisjes?
    Ook zijn de meningen verdeeld over het zwembad.
    Ik kan natuurlijk niet meer terug, maar vind het toch wel spannend. heb 2 jongens van 11 en 16.
    Die vonden het huisje al top met sauna en grote tuin.

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik ben 2 keer in de bungalows geweest en wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast :)
    Fijne accomodaties zijn het. Heerlijk ruim. Schoonmaak valt af en toe tegen, maar goed, ik tref zelden een huis op een vakantiepark aan wat goed schoon is dus ja. Zwembad is klein, daarvoor zou ik niet gaan nee. Maar de omgeving is prachtig!

miramare en Syane vinden dit leuk.
  3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Oh en je kan er voor vakantiepark-maatstaven heerlijk eten. Tenminste een paar jaar geleden nog wel, weet niet hoe het nu is. Maar dat vond ik ook wel een dikke plus. Centerparcs is wat dat betreft echt veeel minder

miramare vindt dit leuk.
  4. miramare

miramare Bekend lid

1 mrt 2013
    791
    147
    43
    Bedankt!
    Qua animatie en zo is niet het belangrijkste voor ons, jongens vinden het vooral fijn om lekker te voetballen enz maar dat zou nu zelfs ook in te tuin kunnen.
    We trekken voornamelijk ons eigen plan maar een keer zwemmen is natuurlijk altijd leuk.
    Het massale trekt ons niet zo maar denk dat wij daar qua ligging niet veel last van hebben dan.

5. miramare

miramare Bekend lid

1 mrt 2013
    791
    147
    43
    Zwemmen doen we meestal maar een paar uurtjes, lang genoeg. Maar lees ook over mierensoep ‍
    Maar we gaan al de eerste weet schoolvakantie ( zuid) dus misschien valt het mee

6. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.811
    2.501
    113
    Vrouw
    Echt een heerlijke plek! Mooie huisjes, speeltuin was leuk, binnenzwembad was dicht ivm corona, tuin om het huisje ook superfijn, omgeving mooi echt top!

miramare vindt dit leuk.
  7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Bungalows staan lekker ruim. Wij zijn laatst daar geweest. Smorgens en in de middag heel druk in het zwembad net na het avond eten was het een stuk rustiger. Was toen tot 20u open.

miramare vindt dit leuk.
  8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.819
    113
    Fijne bungalows. Ruime opzet, modern interieur en netjes. Geen enkele geluidsoverlast gehad. Op het park is van alles te doen. Ze organiseren diverse activiteiten.

miramare vindt dit leuk.
  9. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Vrijstaande bungalows dus geen last van geluidsoverlast. Wij zijn er al 3 keer geweest (in 10 jaar tijd) en de laatste keer was paar weken terug in de herfstvakantie. Heel net vakantiepark mooi aangelegd. Zwembad vinden wij wat tegenvallen maar verder alles wel top! Veel speeltuinen en goed eten! Wel een groot park dus als je achterin het park zit dan zeker fietsen mee nemen.
    Denk een hele goede en leuke keuze!

miramare vindt dit leuk.
  10. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.603
    1.732
    113
    Het campinggedeelte vond ik inderdaad vreselijk. En zulke hoge eisen hebben wij niet:p
    Maar het vakantiepark-gedeelte is juist heel leuk. Ruim opgezet, mooie huisjes.
    Faciliteiten, zoals het zwembad, zwemvijver, en (binnen)speeltuin vonden wij erg leuk!

miramare vindt dit leuk.
  11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Wanneer gaan jullie?

Wij zijn een keer in juni geweest, buiten vakanties. De huisjes zijn op een ander deel, totaal geen last van de camping.

Maar ik denk dat het in hoogseizoen wel druk is in bijv het zwembad/ waterplas. Het zwembad is eigenlijk net ff te klein.

Maar verder wel een enorm leuk park. Voelt doordat de huisjes apart zijn niet dat je op zo'n groot park bent.

12. miramare

miramare Bekend lid

1 mrt 2013
    791
    147
    43
    We gaan gelijk de eerste vakantieweek. Wij komen uit het zuiden dus de eerste , dat scheelt misschien wel wat

Deel Deze Pagina