Meivakantie 2025

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cowgirl80, 19 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Luxe probleem alert!

De meivakantie is dit jaar bij ons extra lang (2,5 week) en we doen vaak in de meivakantie onze grote(dure) vakantie omdat dit veel geld/drukte/warmte scheelt.

Nu wou ik graag naar het zuidwesten van de VS. Maar mijn oudste zoon ziet het niet zitten; teveel jetlag en te weinig tijd om ervan te herstellen voor hij weer naar school moet. Ik kan er ook wel inkomen… maarr… waar zullen we dan eens heen gaan?

eisen: niet teveel tijdverschil, mooie natuur, lekker weer, gave museums en goed shoppen.
    We zijn al geweest afgelopen jaren in Florida, Andalusie, Londen. (Dat zijn de plekken die ik zou adviseren als iemand dit zou vragen;))
    Zuid afrika is misschien ook een obvious tip, maar ik durf dat niet zo aan om zelf rond te reizen daar, het trekt ons niet zo.

2. Dass

Dass Lid

21 aug 2020
    77
    77
    18
    Vrouw
    Tanzania met zanzibar? Tanzania georganiseerd met game drives etc? En dan laatste dagen chillen op zanzibar? Weet alleen niet hoe het seizoen daar is. Maar heb mij daar niet onveilig gevoeld.

Zuid Afrika wilde je niet maar het is wel echt een gaaf land hoor met veel diversiteit. En zolang je overdag reist niets aan de hand.

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.078
    12.030
    113
    Zuid Afrika vonden wij geweldig, dat is een plek waar ik heel graag terug wil. Wat staat jullie tegen?

Misschien New York en omgeving? Bijvoorbeeld icm niagara watervallen? Of dichterbij, UK (bijv Schotland of juist het zuiden) lijkt mij prachtig, interessante steden met musea… maar je moet wel een beetje geluk met het weer hebben.

Deel Deze Pagina