Ja wij een paar jaar geleden vlakbij de middellandse zee. We hebben 1 dag 24 graden gehad en daarna alles tussen de 4 en 15 graden.
We zijn een aantal jaar in de meivakantie naar de Cote d’Azur geweest. Konden in de ochtend al buiten ontbijten, liepen hele dagen in korte broek en zwommen buiten. Was meestal tussen de 20 en 25 graden. Laatste keer was voor corona. Wilden graag dit jaar weer, maar kwam wat anders tussen helaas.
Wij gaan in de meivakantie naar Zuid Frankrijk. Een stacaravan geboekt via Eurocamping in de buurt van Beziers. We hopen natuurlijk op zonnig weer. Zo niet, dan vermaken we ons ook.
Wij hebben daar twee keer in de buurt gezeten in de meivakantie. Heel wisselend weer. Meeste tussen de 15 en 20 graden (soms kouder). Een dag kunnen zwemmen.
Mag ik vragen welke camping? En rijden jullie in een keer of overnachten jullie nog? Gaan jullie ook een week?
Dank je. Heerlijk vooruitzicht. Hopelijk goed weer. Ik heb even naar deze camping gekeken maar zie dat zwemshorts niet zijn toegestaan, valt hier af dus.
Oh dat van die zwemshorts heb ik niet goed gelezen dan We zien ter plaatse wel hoe streng ze zijn. En anders zit er voor manlief niks anders op.. haha
Wij gaan twee weken naar Cannes, op een camping in een stacaravan. Er is een zwembad op de camping, maar alleen buiten. We zouden graag terrasseer en uitjes weer willen Dus zo’n 17 gr en zo’n dan zijn wij al blij. Liever 22 natuurlijk! Maar dagjes Cannes, Nice, Monaco, Grasse etc daar heb ik zin in! En dagjes in de zon met een boek zou helemaal fantastisch zijn. Wij gaan op vrijdagavond al een paar uur rijden, dan overnachten en dan zaterdag de rest. En terug ook met een overnachting.