Florida met kleuter

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Miracle79, 25 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Wij gaan begin mei voor 2 weken naar Florida (Kissimmee) met onze dochter van net 4. We hebben Disney op de plqnning staan en onze vriendin komt 4 dagen vanuit Texas met haar dochter dus dan gaan we ook eea ondernemen. Voor de overige dagen hebben we nog geen idee. We hebben een huis met zwembad maar om daar nou iedere dag te gaan hangen. Iemand hier ervaring met deze regio en tips voor leuke dingen met een kleuter?

2. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Disney gaan jullie al naartoe, top! Ze hebben daar wel n stuk if 4/5 parken van dus kijken welke je t leukst vind om naartoe te gaan. Wij vonden de Everglades met de airboat erg leuk! Buschauffeur Gardens in Tampa vonden wij ook n leuk pretpark en anders strand in Clearwater of St Pete Beach. Of naar de andere kant van Florida; Cape Canaveral of St Augustine. Ook is er een strand in Florida waar je met de auto oo mag, zijn wij niet geweest maar lijkt me ook leuk. Kelly Park (zo heet t geloof k) hoor ik ook goede dingen over, of zwemmen met Manatees! The Keys is ook leuk maar wellicht wat ver rijden.

3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Wet 'n Wild! Vond dat zelf zo enorm leuk! Kan niet wachten tot mijn jongens oud genoeg zijn :D:D

We hebben overigens ook gesnorkeld met manatees maar denk dat dat voor een 4 jarige nog niet ideaal is. Vraag me af of ze al mogen op die leeftijd.

4. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0

Wet n wild is helaas gesloten.
    Er is wel een nieuw waterpark voor in de plaats gekomen, Vulcano Bay.
    Is net open of kan ieder moment open gaan.

Voor een kleuter vind ik persoonlijk waterparken minder geschikt.

Ik ben een aantal keer in Florida geweest toen mijn kinderen baby, peuter en kleuter waren en die van mij vonden, na het drukke Disney World, juist rustige dingen leuk om te doen.

Er is daar bv een heel mooi stadje Celebration, met een speeltuintje enzo en daar dan lekker een ijsje eten bv.
    Of lekker rondkijken in het grootste winkelcentrum van Florida, the Florida Mall. Hebben ze ook een heel leuk iets van de Crayola krijtjes, met zelf krijtjes maken enzo.
    Of minigolf bv. Hebben ze ook in Disney World.

5. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
    Een dagje winkelen is echt een aanrader in Florida, vooral de outletcentra.
    Ik weet niet of je genoeg pretpark hebt gezien met Disney, maar ook de Universal parken zijn een aanrader. Maar eigenlijk nog wel meer sea world. Bushgarden in Tampa schijnt ook leuk te zijn, maar daar ben ik zelf niet geweest. Wel ben ik geweest in het Florida Aquarium in Tampa, ook geweldig leuk! Zeker met een peuter. Of dat qua reisafstand te doen is, weet k even niet meer.
    Anders een dagje everglades, ook echt heel erg leuk! Everglades is heel groot, dus er is zeker een stuk te vinden op reisbare afstand.

6. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Outlet malls staan hoog op mijn lijstje haha. Waterparken zie ik nog niet zitten met haar, ben zelf ook niet zo'n waterrat :p
    Everglades willen we idd doen en ik heb een nichtje en neefje wonen in Miami dus misschien kunnen we dat combineren. Bushgardens en dat autostrand ga ik even googlen :)
    Thanks voor de tips!

7. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Kelly park is een aanrader! Kijk ook even op floridaforum.nl voor tips
    Hamburger eten bij five Guy's
    Wij hadden toen een pas voor Discovery cove waar je ook 14 dagen onbeperkt bij seaworld en bush gardens en een waterpark terecht kon. De dieren in bush gardens waren echt super in combi met de achtbanen en wild waterbanen. Ook als niet achtbaanliefhebber vond ik het super, idem voor seaworld. Hoge kwaliteit shows: echt entertainment. Geen ervaring met kinderen overigens.
    Bedenk wel dat everglades een hele reis is vanuit kissimmee!
    Dautona circuit rondleiding bond ik ook leuk!

8. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Oh ja fietsen in celebration was ook een aanrader!!!
    En vergeet niet een bolletje ijs te eten bij ghirardelli's

9. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Weeki wachee vond ik heel mooi. Daar wordt een onder water show gedaan door 'zeemeerminnen' ernaast ligt een stuk water waar je kunt zwemmen en manatees (en andere dieren) kunt zien.

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Leuke dingen om te doen (buiten Disney):

- Busch Gardens (echt een aanrader!)
    - Aquatica (ook leuk voor de kleintjes)
    - Gatorland is ook wel grappig
    - Lekker shoppen in de malls
    - Seaworld

11. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik denk dat de parken voor je kind het leukste zijn, Disney, Seaworld, Universal etc. Je hebt genoeg keuze wat dat betreft. Je houdt niet van zwemmen, maar Kelly Park vind ik ook echt een aanrader! Verder zijn wij idd ook wezen winkelen, naar Miami geweest. We hebben het een beetje om en om gedaan, iets voor de kinderen en iets voor ons. Onze oudste twee kinderen waren toen 3 en 1 jaar

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Tripje naar Key West maken!
    Echt een super aanrader!!

Tuurlijk zijn pretparken etc leuk voor je kind, maar Florida is niet een plek waar je wekelijks komt (lijkt mijn :D), dus mama en papa mogen ook genieten van de omgeving toch :D en daar is Key West echt geschikt voor! Super mooi daar.
    Verder idd de everglades en bijbehorende krokodillen shows/air boot tocht.

13. mariekeg

mariekeg Lid

1 apr 2017
    60
    17
    8
    NULL
    NULL
    Als je echt logeert in Kissimmee die twee weken, lijken veel van de tripjes die hier worden voorgesteld niet haalbaar hoor. Het meer dan zes uur rijden van Kissimmee naar Key West. Dat doe je niet met een klein kind op 1 dag zo maar even. Beide stranden, zowel naar het oosten als het westen, liggen op 1 uur en zijn wel goed haalbaar. Let trouwens goed op met Disney, van zodra je drie dagen naar één van de parken gaat is het goedkoper om een 14 dagen kaart te kopen bij WDTC, het Engelse reisbureau van Disneyworld.

14. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
  15. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze seaworld tickets gekocht via attractionticketsdirekt.de
    Kijk voor ticket adviezen zeker even op floridaforum.nl
    Volgens mij is daar een apart topic met de beste aanbiedingen!

Deel Deze Pagina