Wat gaan jullie deze zomer doen? Wij weten nog niet of we weg deze zomer ivm Baby Op Komst en een beetje op de kosten moeten letten... Voor liefhebbers van Frankrijk, dit misschien leuk? Marktplaats.nl - Vakantiehuis (chalet) in Zuid-Frankrijk (Provence) - Campings Wij zijn hier twee jaar geleden geweest, was erg mooi, comfortabel en goed verzorgd. We kenden de verhuurders en alles was echt picobello verzorgd. Omgeving was ook gaaf. Zowel mooie natuur als genoeg te doen op het park zelf. Je kon er ook goed fietsen, voor de liefhebber. En leuke kustplaatsjes in de buurt. Ben benieuwd naar jullie plannen en leuke voordelige andere tips voor de zomer zijn welkom. X
Wij gaan dit jaar weer naar zuid frankrijk, middellandse zee. Camping, tent. (4 kids) Als ik zwanger was deden we dat ook maar gingen dan in een caravan en overnachten onderweg. Dat is het goedkoopste met verzekering van lkr weer.
Wij gaan in elk geval kamperen met eigen toercaravan, maar ik weet nog niet waar we heen gaan. Meestal beslissen we dat als we de straat uitrijden, zo van gaan we hier richting het oosten of het zuiden? Vorig jaar hadden we van alles gereserveerd en waren we al op weg, toen we na 200 km besloten dat we er toch niet zo'n zin in hadden en rechtsomkeert hebben gemaakt naar het zuiden. Ik hoop in elk geval op een mooie zomer, zodat we niet zo heel ver weg hoeven voor mooi weer. Een rondje Duitsland lijkt me wel leuk, of naar Oostenrijk. Man wil ook wel naar Frankrijk, maar ik heb daar niet zoveel mee. En Zweden staat hoog op ons lijstje, maar is me eigenlijk iets te ver weg met onze nieuwe reusachtige sleurhut.
Vind het zo heerlijk om naar uit te kijken, de zomer.... Hoop zelf op een lekkere zomer in NL, omdat we ivm komst van ons eerst kleintje best wat kosten gaan maken, ook omdat onze zolder nog verbouwd wordt.. Dus hoop op mooie dagen tussendoor naar Het Nederlandse Strand of eeeeh, de achtertuin . Wel gaaf Luppy, gewoon als je weg rijdt bedenken waar naar toe de reis gaat! Stoer! Zweden is overigens wel heel mooi, maar met de caravan misschien wel erg ver. Tjessia, Zuid- Frankrijk is in elk geval redelijk zon zeker...
Laatste week van de zomervakantie een weekje naar Portugal. Scheelde heeeeel veel geld in vergelijking met het begin van de vakantie.
Wij gaan waarschijnlijk weer naar Kroatië, Istrië. Vorig jaar maar Porec geweest.. geweldig! Dit jaar zitten we helaas aan het hoogseizoen gebonden.. Maar heb gelukkig een goedkope site gevonden!!! Moeten deze keer wel zelf een tent mee nemen.. die moeten weer dus nog aanschaffen/lenen. Met de auto is het goed te doen heb er nu al zin in!! We zijn rond de 300 Euro kwijt voor 2 weken begin augustus oh ik kijk er nu al naar uit! Hoop dat we snel kunnen boeken.
Wij zijn er nog niet overuit.. hoogstwaarschijnlijk word het noord italie het merengebied maar niet het gardameer daar zijn we twee jaar terug al geweest..
Wij vertekken over 2 weken naar Porlezza aan het meer van Lugano (Noord-Italië) en in juli gaan we nog 'n weekje naar Denemarken.