Leuke camping Frankrijk/Italië gezocht.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Konijntje1985, 15 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijntje1985

Konijntje1985 Actief lid

28 feb 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al aangeeft zoeken wij een geschikte camping in Frankrijk of Italië. Wij hebben de volgende 'eisen':

- Het liefst rond de 1000 km vanaf Utrecht.
    - Een toeristische omgeving. Het liefst een toeristisch dorpje op loop- of fietsafstand. Denk aan smalle straatjes, terrasjes, markt enz.
    - Een grotere camping. Op de camping zoeken we:een zwembad,speelgelegenheid, winkeltje, schaduwplekken, restaurantje enz.

We gaan met ons zoontje van twee jaar, dus we zoeken een camping die geschikt is voor deze leeftijd.

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik moest gelijk denken aan een camping in Frankrijk
    Camping Frankrijk Landes - CAMPING LE SAINT MARTIN - Atlantische kust

Maar kwam er net achter dat het een stuk verder is 1250km ongeveer.
    Mmm zie nu net ook fiets afstand, nee dan wordt dit hem toch niet, wij deden alles met de auto
    Vroeger als kind zelf geweest, en met ouders die aardig toeristisch zijn moesten wij altijd mee, nu ik achteraf terug kijk waren de plaatsjes erg leuk! Het is alleen nu luxer dan wat wij toen hadden , maar als kind (oké ik kwam daar vanaf mijn 9de en zijn er 3 keer geweest ) en zullen vaker zijn gegaan als mijn ouders niet gescheiden waren.

3. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
  4. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
  5. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    In de zuidelijke Jura, gorge des oignins. Mooie streek. Camping was super, onze dochter was 2,5. Rustig, aan meertje, in de buurt veel meren, chamonix op redelijke afstand, onze dochter was helemaal onder de indruk van de 'hoge' bergen. Vriendelijke eigenaar en niet duur!

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    In lido di jesolo (italië) is een hele leuke camping. Geen idee meer hoe die heet. Heel kind vriendelijk, afgesloten terrein en max 5 minuten lopen naar zee. Het terrein heeft ook een zwembad mer hek er omheen. Ze hebben goede caravans en tenten.

Voor de rest voldoet het aan al jullie eisen

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Vorig jaar zijn wij naar het gardameer geweest, maar volgens mij is dat net over de 1000 km rijden??
    Het was in ieder geval een super camping (Fornella) ons zoontje was toen ook bijna 2 en de animaties vond hij al super leuk.
    Wij hebben veel uitstapjes met de auto gedaan.

Ook zijn we een x naar Cannobio, Lago Maggiore, geweest, echt super leuk. Maar zaten toen op een kleinere camping (Sole), hadden destijds ook geen kids. Wel een zwembad en super gezellig dorpje op loop afstand :)

Dit jaar gaan we naar een camping in Rome, maar dat is wel een heel stuk verder ;)
    Lekker met de trein naar de stad.

8. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Wij zijn vorig jaar met ons zoontje naar Altomincio Family Park geweest aan het Gardameer. Echt helemaal geweldig! Wij hadden bij Vacansoleil een fiji caravan geboekt. Dan zit je mooi centraal op het park.
    Het is een autovrije camping, dat was echt helemaal super.

Als je ergens naar een dorpje wilt gaan moet je wel ff de auto pakken. Maar dat vonden wij geen probleem.

9. Konijntje1985

Konijntje1985 Actief lid

28 feb 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow ja, nog vergeten te zeggen: we zijn met een eigen tent.

10. Mamsnl

Mamsnl Lid

29 nov 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kunnen camping Le Sougey aan Lac D'Aiguebelette erg aanraden. Mooie camping en prachtige omgeving, ook voor kinderen.

Deel Deze Pagina