Welk landal park ?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Blaadje, 12 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Uiteraard voor na de Corona crisis.
    Welk landal park is leuk voor kinderen van 2,5 , 6 en 9 ?
    een leuk overdekt zwembad met glijbaan is een must net als entertainment voor de kinderen.

Nog een vraag over dat entertainment, bij centerparcs moet je overal voor bij betalen hoe is dat bij Landal ?

2. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Coldenhove! Fijn park :)
    Je hoeft nergens voor te betalen - niet voor het indoorspeelparadijs iig.

3. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.286
    2.625
    113
    Vrouw
    Lommerbergen is leuk. Is een oud center parcs park.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.398
    10.334
    113
    Wij vonden aelderholt super leuk. Je hebt een redelijk overdekt zwembad, een hele lange glijbaan (donker).

Er is een indoor speeltuin, vinden wij vreselijk maar er waren genoeg mensen die er gebruik van maakte.

Je kan naar de Bollo club, vrij knutselen maar ook betaalde dingen kiezen maar niet noodzakelijk. Lekker kleuren, schilderen, playmais, knutsel bij maken, maskers etc allemaal gratis.
    Vogelhuisje maken nog etui met verfstiften versieren kost bijv wel geld.

Wat echt super is daar is het atelier, je kan daar werken met hout en allerlei dingen doen. Er zijn betaalde knutsels die als pakket zijn en je lekker mee aan het werk kan maar ook dingen gratis kan maken door gebruik te maken van de rest materialen.
    Bergen sleutelhangers gemaakt door te figuurzagen

5. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Bedankt voor de tips, ik ga me is verdiepen in aederholt en coldenhove. De Lommerbergen durf ik niet aan na het lezen van de recensies

6. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Coldenhove leuk park

7. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Coldenhove of Rabbit Hill

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Landal vennebos.

Lommerbergen laatst geweest maar vond ik ook prima.
    Wel minder dan vennebos.

9. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.712
    4.032
    113
    Overijssel
    Vorig jaar naar Aelderholt geweest met man en zoon ( toen 5 jaar) erg leuk!
    Ik weet niet hoe het verder gesteld is met de huisjes: we zaten met z’n drieën in een 6 persoons vrijstaand huisje ( een 4persoons geschakeld huisje was dezelfde prijs o_O) maar als je daar met 6 personen in had gezeten dan was het wel erg aan de kleine kant...

@owly : we hebben de binnenspeeltuin kunnen omzeilen,zoon had niet door dat het er was :D

Kolibrie2 vindt dit leuk.
  10. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Wij zijn in de voorjaarsvakantie ook geweest en het is idd een leuk park! Wij houden dan juist weer wel van die indoorspeeltuin, dus heerlijk daar gezeten ;) Zwembad vonden wij wel erg saai en klein, maar komt omdat wii eigenlijk altijd naar centerparcs gingen... maar dit wisten we van te voren natuurlijk.
    Ook super leuk dat het knutselen ook gratis kon en ik moet zeggen dat ik het animatieteam wel een stukje socialer vind dan we op cp gewend waren.

owly vindt dit leuk.
  11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.398
    10.334
    113
    Dan heb je het nog beter gedaan dan wij. Wij hadden de fout begaan om mee te doen bij de bingo. Brrrrr nooit nooit meer.

Onze zoon was ook 5 toen wij er waren. Wij zaten in een 4 persoons huisje en dat was prima.

Alles gelijk vloers en dat vonden wij ook fijn

Park zelf is ook mooi maar als er regen in de voorspelling zit zou ik regenlaarzen absoluut meenemen. Dat hadden wij niet gedaan. 3 paar natte schoenen en de volgende dag toch maar laarzen gekocht

Theezeefje vindt dit leuk.
  12. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wij vinden landal vennenbos erg leuk. Dit park is recentelijk sterk vernieuwd. Ontzettend leuk zwemgedeelte en indoor speeltuin. Nog niet alle huisjes zijn vernieuwd geloof ik dus dat moet je wel even checken van te voren. Wij zouden afgelopen maand weer gaan. Maar dat werd hem uiteraard niet. We hopen nu in november te gaan.

13. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Wij gaan een paar keer per jaar naar Coldenhove. Het zwembad heeft alleen maar een heel klein glijbaantje.
    Voor sommige dingen van de recreatie moet je wel betalen zoals de bingo, lasergamen e.d.
    Wij vinden het heerlijk daar, er is een heerlijk terras waar wij graag zitten. Zit bij de speeltuin.
    Je bent zo in het bos en als het mooi weer is, is er heel vlakbij ook nog een leuk buitenzwembad met glijbaan.

Wij gaan deze zomer ipv 5 weken Scandinavië, 2 weken met de camper naar Coldenhove. Hopelijk gaat dat wel door.

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Coldenhove is fijn. Maar zwembad is simpel en de binnenspeeltuin mzag er niet aantrekkelijk uit.

Land van bartje afgelopen september geweest. Geweldig.
    Leuk zwembad met speeltoestellen en water speelgoed. Even opletten er zijn 2 gedeeltes. Leuke speeltuin. Restaurant en snackbar zijn prima. En er is nog een ruimte waar ze kinderactiviteiten doen en binnenzandbak. De ouders kunnen daar ook wat drinken.

In de omgeving zit kabouterland in exloo, erg leuk uitstapje!

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.078
    3.866
    113
    Wij zijn bij best veel Landalparken geweest. Afgelopen zomer voor het eerst in Aelderholt geweest en dat beviel heel goed. Het centrale gebouw is mooi opgeknapt en er werd veel georganiseerd (sommige dingen tegen betaling, maar die prijzen vielen mee).
    Er zit ook een waterglijbaan in het zwembad.
    Ook aardig gemoedelijk, vond bij Coldenhove het publiek de laatste keren een beetje richting Centerparcs gaan. Verder is dat ook een leuk park.
    De kinderen vonden het geweldig daar bij Aelderholt. Mijn ouders ook, die zijn ook nog 2 nachten geweest.
    We zaten er alleen in die hittegolf en je brandde zowat het huisje uit.

Wirfttal in DL vinden wij ook heel leuk, maar heeft een heel simpel zwembad en Land van Bartje is ook leuk.

Vond Rabbit Hill echt druk binnen. Komen heel veel mensen die daar in de buurt wonen en lekker gratis van die binnenspeeltuin enzo gebruik maken. Er is toch geen controle op wie wel op het park zit en wie niet.

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.907
    18.700
    113
    Vrouw
    Ik lees even mee. We zouden in augustus naar het gardameer gaan, maar ik ga ervan uit dat dit niet door kan gaan...
    We willen dan alsnog een weekje weg in Nederland (of België of Duitsland indien mogelijk)
    Maar wanneer kun je het beste boeken? Ver vooraf? Of kijken voor een last minute. We gaan buiten het hoogseizoen, maar vind de prijzen absurd hoog. 2 weken Italië is nog goedkoper dan 1 week landal :oops:

17. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Wij zijn al jaren naar het Vennenbos geweest met de kinderen. Super leuke vakanties gehad, heel veel te doen voor de kinderen, met mooi weer word alles buiten gehouden, super vriendelijke mensen en een heel leuk zwembad! Maar vorig jaar hebben ze de plaza verbouwd en dat heeft het voor ons een beetje "verpest". Wij gaan nu in de zomer 2 weken naar Waterparc Veluwemeer. Kleinschalig park met grote ruime complete huisjes. Klein zwembad met een glijbaantje en peuterbad, buiten klein verwarmd bad, jachthaventje, vlakbij een strandje. Als je echt voor de grote faciliteiten enz gaat zou ik Vennenbos aanraden, wil je meer "luxe" en rust raad ik Waterparc aan. Ligt trouwens om de hoek bij dolfinarium, walibi en hans en grietje. Maar of je aan al die dingen wat hebt deze zomer blijft wel de vraag.

18. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Lommerbergen of vennenbos zou ik aanraden

19. tasje

tasje Actief lid

20 mei 2014
    467
    187
    43
    Het vennebos! Heel leuk voor de kinderen. Ik vond wel dat je bij veel activiteiten van de Bollo club moest inschrijven en betalen (in vergelijking met Rabit hill)

Deel Deze Pagina