Even een luchtig topic Heb jij een datum in je hoofd waarvan jij denkt JA op die dag ga ik bevallen? En laat dan ook even weten of het ook gebeurd is Zelf denk ik 29 mei (zelf ook jarig op die datum en zoontje ook, dus madame kan er ook nog wel bij..)
Haha, dat wordt een gezellig dag Ik heb echt geen idee.. M'n man denkt dat ze de 8e komt, 2 dagen voor de uitgerekende datum. Ik weet het niet, heb er alleen wel heel veel zin in
Ik heb al heel lang 18 maart, volgende week dinsdag, in mijn hoofd. Dat zou op 39w2d zijn. Ben benieuwd
Oeff geen idee Zou wel leuk zijn ergens tussen de 20 en 29.. Mn vriend en ik zijn allebei ook aant einde van een maand jarig (ik 21-7 en vriend 26-1) Maar wilde gok:27 mei
Ik heb bij mijn dochter al die tijd dat ik zwanger was gezegd dat ik de 7e uitgerekend was en ondanks echo's en het stug volhouden van de vk dat het de 9e was wist ik zeker dat ik de 7e zou bevallen. 07-02-2012 is ons meisje geboren Nu een gevoel van 30-05-2014 maar niet zo sterk als toen.
Ik roep al een tijdje 20 of 22 mei! Ik ben, volgens eigen berekening, 28 mei uitgerekend. Gyn. zegt 4-6-2014. Maar heb vanaf het begin af aan geroepen dat de baby voor juni komt! We zullen zien!
Ik denk zelf 20 maart dan ben ik 40+1 weken zwanger. Maar de vk zegt dat ik deze week al ga bevallen dus we zullen zien.
Ik ben nog lang niet aan de beurt om te bevallen maar ik zou het leuk vinden als ze op 8 augustus komt (de 11e uitgerekend) mijn zoon kwam op 6 (augustus) dochter op 7 (mei) dus is het leuk als deze meid op 8 komt.
Toen ik zwanger was van mijn zoontje wist ik absoluut zeker dat hij rond mijn verjaardag zou komen. Dit hield wel in dat hij een maand te vroeg zou zijn.. Hij is inderdaad 3 dagen voor mijn 30e geboren.
eerste: 3 oktober uitgerekend, ik wist zeker dat ze op 25 september geboren zou worden, het werd 18 oktober (laaaaaang wachten...) tweede: 25 augustus uitgerekend, ik dacht dat ze op de 25e zou komen, werd 2 september derde: 20 maart uitgerekend, ga er maar niet meer vanuit dat ie eerder gaat komen, ik zeg 27 maart
Bij m'n zoon was ik 14 juni uitgerekend, hij zou eerder komen. Ik had 8 juni in m'n hoofd, het werd de 10e. Nu 7 mei uitgerekend, en ik denk dat ze 9 mei geboren wordt. Of 29 april de 9 blijft in m'n hoofd zitten. Als ze maar niet 2 weken langer blijft zitten
Ik dacht dat ik eerder zou bevallen..niet dus! En dat viel zwaar tegen ben uiteindelijk ingeleid. Deze keer ga ik er gewoon vanuit dat ik weer overtijd ga en dan valt het zeker mee.
Ik ben 26 mei uitgerekend. Mijn vriend denkt dat ze 15 mei komt. Ik zeg altijd dat ze wel iets eerder mag komen, maar mijn voorgevoel zegt dat ze iets langer blijft zitten. Ik gok op 28 mei.
Mijn man zei 24 maart , nog voor dat we überhaupt wisten wanneer we uitgerekend waren. Ik dacht zelf tussen 8 en 16 maart.
Ik heb geen flauw idee, ik heb wel echt sterk het idee dat ze eerder komt dan de geplande datum 01-06-2014 Zeker midden/eind mei denk ik dan wel
Ik hoopte dat hij ongeveer rond mijn verjaardag zou komen; dat zou week 36-37 zijn en dat vond ik goed genoeg. Helaas kwam hij bijna een maand later op exact 41 weken!