Wie ook zin heeft om even stoom af te blazen, post gerust een berichteke Grrrr... weer ongesteld geworden... op naar de volgende ronde...... hopelijk mag 2009 ons jaar worden hé, hoe rapper hoe liever.. dat we allemaal héééél snel zwanger mogen worden !
Hier van de week ook weer ongesteld geworden...we gaan maar weer op voor de volgende ronde...Misschien brengt pasen meer geluk...op zoek naar dat ei.
Hier alweer 2 weken overtijd! Word er zo sjaggo van. Geen ongi klachten en geen zwangerschapsverschijnselen. Wel een raar gevoel, maar wil niet testen. Altijd die teleurstelling! Laat de duivels dan maar komen dan ben ik er tenminste vanaf. Zo dat luchtte op Liefs, Sam
Bij mij zijn de duivels sinds gister weer de deur uit Op naar de volgende rond, hopelijk duurt die niet zo lang als deze (116 dgn :S)
Ja ik ken het! Ik was een tijdje terug ook 6 weken overtijd! Vreselijk... Hopelijk duurt het idd niet zo lang Groetjes, Sam
haha ! klopt inderdaad, hopelijk komt de paashaas langs hé Ben ook blij dat ik ongesteld ben en geen onzekerheid meer heb... want dat wachten.. brrrr ik weet dan ineens liever dat ik opnieuw moet proberen. Tenzij ik lang moet wachten natuurlijk, omdat ik zwanger zou zijn.. hehe dat is leuk wachten dan denk ik
hier gister ongi geworden....snap echt niets van mijn lichaam. normaal heb ik een LF van ong. 10 dagen en nu op de 14e dag ongi geworden. Temp was ook fantastisch mooi en tot overmaat van ramp had ik een vage posi test van sensitest (vals achteraf) Maarja, op naar ronde 8 en er weer goed tegenaan
ook ik begin weer opnieuw! Hopenlijk lukt het dit keer en goed ook, want ik kan niet meer wachten! Ik wil het zo graag
Hier ook weer net de achter de rug...Oh, ik was zo teleurgesteld dit keer toen ik weer keurig op tijd ongesteld werd. Grom! Maarja, door naar -alweer- ronde 8. We blijven ons best doen!
Ik moet nog 5 dagen voor m'n NOD maar volgens mij ga ik door naar de 14e ronde , heb alweer een beetje bruinverlies en ongikrampen.
Ik hoop dat mijn wachten op een zwangerschap of in ieder geval een ongi niet lang meer gaat duren...als het maar iets is waardoor ik in ieder geval weet dat het weer opgang is!
het was een rare maand. 9 dagen voor mn ongi veegje helder bloed en weer gestopt. paar dagen later weer. en een pijn aan mn lies, in mn buik etc. ergens dacht ik het toch.. totdat ik 4 dagen voor mn regelmatige cyclus ongi werd. ik denk echt dat er iets was maar dat het heeft losgelaten. ik weet t uiteraard niet zeker maar zo voelde het. nu gaan wij voor ronde 5. en ik ben op kraamvisite geweest bij vriendin. had een enorme brok in mn keel. bleef kijken naar de baby. ik bleef ook wensen terwijl ik naar dr keek. nu ik 4 dagen eerder ongi ben geworden is de vruchtbare periode anders geworden. word er gek van. iedere maand na je ongi ben je down en zo na een aantal dagen pak je de draad weer op totdat de ongi datum nadert. en als je dan weer ongi wordt ben je weer down. wist niet dat het zo pijn kon doen de teleurstelling. zo van me afgeschreven en we gaan er weer tegenaan. 2009 kom maar op!