Zwanger worden na lisexcisie

Discussion in 'Zwanger worden' started by shar89, May 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shar89

shar89 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb vorig jaar september een lisexcisie gehad, na een pap 2 cin3 uitslag. Zijn er hier dames die hierna zwanger zijn geworden? Hebben er zich problemen voor gedaan tijdens die zwangerschap.. Ik hoor verschillende verhalen en ben toch wel heel benieuwd wat me te wachten kan staan.
    Ik ben ook bang dat het problemen zal geven om zwanger te worden, aangezien er toch in je baarmoeder mond gesneden word.

Bedankt voor de reacties alvast.

2. Nik

Nik Bekend lid

Dec 7, 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,
    Ik had vorig jaar pap3b en kreeg daarna
    Een conisatie, dan halen ze een kegeltje uit
    Je baarmoedermond.( er wordt dus meer verwijderd dan
    Bij een lisexcisie) Ik ben ook wel benieuwd naar
    De reacties! Hier sinds december aan het proberen zwanger te worden!

3. shar89

shar89 Niet meer actief

@nik: volgens mij weinig vrouwen hier in dezelfde situatie..

4. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

Mar 7, 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen december ook een lisexicie gehad. ik zat tussen cin 2 en cin 3 in pap 2. Ik was zwanger, bij de eerste echo was alles helemaal goed met ons kindje,maar zagen ze dat er een tweede kindje had gezeten wat was gestorven. Mn lichaam wilde het niet afstoten en het bloed wat daarbij kwam ook niet,duswerd ik doorverwezen na het ziekenhuis om iedere week een echo te krijgen om te kijken of het bloed minder werd in mn baarnmoeder. ze zeiden dat het andere kindje goed groeide en het geen kwaat kon. bij 10 weken krijg ik nog een echo en toen kregen we het schokkende nieuwd dat het bloed bij het gezonde kindje was gekomen en het hartje niet meer klopte. ons hele toekomstbeeld verbrak! een week later kreeg ik een curretage. het was een hele moeilijke periode voor mij en mn vriend. een paar weken later werden we gebeld dat de curretage was gelukt, maar met slecht nieuws ze hadden onrustige cellen ontdekt! pff weer een klap erbij. Na een lisexicisie werd mij door een dokter verteld dat ik erg geluk heb gehad! Ik ben pas 20 en kom dus nognog niet in aanmerking voor het jaarlijkse uitstrijkje..als ik geen miskraam had gehad waren ze er nooit op tijd achter gekomen en had ik misschien wel binnen 5 jaar baarnmoederhalskanker gehad. Deze maand had ik anders 9 maanden zwanger geweest en ik ben eindelijk mn kindjes erg dankbaar dat ze me hebben ''gered''. Ik wil heel graag weer zwanger worden en ben gestopt ook met de pil. In juli moet ik weer voor een uitstrijkje en ik ben best wel bang..het liefst wil ik voor die tijd zwanger zijn dan wordt het uitstrijkje uitgesteld.

Share This Page