Een broodbakmachine. 2 weken geleden aan mijn schoonzus gegeven. Ze wilde 1 kopen en ik had de mijne al 5 jaar in de kast
Ik voelde mij ook heel erg zielig op dat moment, haha. Oja Lodger draagzak! Hier ook gehad, nooit gebruikt, ik kreeg Tijn daar met geen mogelijkheid in..
I wish! Ik ben uiteindelijk zo'n 35 kilo aangekomen, terwijl ik de eerste 5 maanden dus relatief heel slank bleef!
Ik had je gezicht wel willen zien haha.. Mijn eerste autootje, 1 dag na aankoop, verzopen omdat hij niet wilde starten. Pal voor een stoplicht. Wist niet wist wat ik moest doen.. Toen voelde ik me al lullig. Laat staan dat er rook en al uitkomt..
Leuke nette schoenen, zwart met een peeptoe en een sleehak. Echt superleuk om te zien, maar ik kan er niet op lopen. Alles doet zeer, ik loop als een boerin en kan ze max. een half uur aan.....
1. mijn winterjas van dit jaar. Lekker donsjack. Lijk wel als of ik weer moet bevallen terwijl ik niet zwanger ben. 2.druivenpers via marktplaats, man was kennelijk vergeten te melden zijn hij zelfgemaakt was en kapot is. 3. Christian Louboutin pumps. Na het dragen zouden ze van dit type wat ruimer moeten worden. Na 10x dragen nog steeds krap dus maar een 1/2 groter besteld..
haar extentions. had zo'n 300 euro betaald om me haar wat voller te maken. was erg pijnlijk, leek net alsof iemand de hele dag aan me haren trok. en was niet eens de juiste kleur:x het heeft er twee weken in gezeten en heb het er toen zelf uitgetrokken.
Miskopen zeg je. Hmm... daar heb ik waarschijnlijk nog wel een kast van vol staan..!! Hoewel ik tegenwoordig niet meer zo impulsief dingen koop als voorheen hoor. 1. Plakplinten. Vreeeeeeselijk!!! Mijn man wilde altijd graag hoge (houten) plinten, maar mevrouw hier moest en zou plakplinten want dat was veel makkelijker... spijt spijt spijt!!! 2. Hometrainer (zo'n fiets). Aantal keer dat ik daarop gefietst heb kan ik toch wel op 2 handen tellen. Daarna jaren gefunctioneerd als kapstok 3. Buggydrager voor op m'n fiets. Manlief tijd gespendeerd om dat ding erop te monteren. Tot nu toe nog NOOIT gebruikt (en ga het denk ik ook nooit doen ). Denk dat ' ie hem er binnenkort maar weer af moet slopen... 4. Zo'n keukenmachine waar je (in theorie) hele stukken fruit in zo'n buis kan doen en dan wordt het een lekker sapje. In de praktijk past het voor geen meter :x. Dus die staat nu in de verste hoek van mijn keukenkastje... En vast nog veeeeeeeeeeeel meer..!!
Een spijkerbroek, een maat kleiner gekocht omdat ik bezig was met afvallen. Nooit in dat ding gepast. Stel schoenen, die bij nader inzien toch te groot waren... Nooit gedragen. Vestje die er leuk uit zag in de wibra en die ik dus had meegenomen. Trek hem thuis aan, geen porem. Niet aan toe gekomen het ding te ruilen dus nu ontsiert hij mijn kledingkast. Heul lief vestje maat 50/56, wit plucheachtig stofje met schattige berenoortjes op de capuchon. Gekocht toen ik net zwanger was van Kevin. Hij is alleen in augustus geboren en het is goed warm geweest toen. Inmiddels zit hij in maat 68 dus het ding is nooit gedragen. Ach en zoveel andere dingen nog. Hele playstation move set gekocht met sportspelletje omdat ik echt echt echt thuis zou gaan sporten.... 2x gedaan.
een paar zomerschoentjes... ze zagen er in de winkel erg leuk uit... ook aan mijn voeten... maar thuis... nee toch niet.. mochten ook niet geruild worden.. zucht.. weer een paar schoenen die ik niet meer aan doe
Twee weken geleden een Superleuk roze blazertje van frendz gekocht voor mijn dochtertje, zat een hele lieve blauwe strik op de borst genaaid, stond dr echt te leuk. 1 keer gewassen, halve blazer blauw bevlekt van die strik! Gelukkig kon ik het vandaag ruilen, kreeg mijn geld terug. Wel zonde want het stond dr echt mooi...
1 paar leren laarzen met hak. Ik heb erg ahum volle kuiten dus kan hier in nl moeilijk aan laarzen komen. Daarom in Engeland via duoboots een paar besteld. Die dingen hebben 160 euro gekost en heb ze nou hooguit 5x aangehad. Ik was namelijk vergeten dat ik eigenlijk helemaal niet op hakken kan lopen en ook in mijn werk is het niet handig. Nu liggen ze in de kast te verstoffen.
Hier ook voor mijn zoon destijds bij V&D een wit truitje gekocht met 2 rode streepjes op de mouwen. Het was een gebreid truitje, hardstikke leuk. Nou 1 keer was en de hele trui was roze... Heb toen mijn geld teruggekregen maar wat was dat dom zeg... Heb vast meer miskopen gedaan maar kan ze zo even niet meer bedenken.
Mooie zwarte leren schoenen, elke keer dat ik ze aan had gehad waren mijn voeten helemaal zwart. En ik kreeg het zwart ook nog moeilijk van mijn voeten af. -Wii, spelen er echt nooit mee - moederfiets, ook nog een dure van Gazelle. Wij zijn gewoon geen fietsers en vind het zo'n gedoe, helemaal met 2 kinderen. -Kids sit, loopt voor geen meter!
Mei tai ( draagdoek). Ik doe E. Daar weleens in maar we vinden het beiden niets. Rompertjes. Gewoon teveel. Zwitsal geurbolletjes voor in de kledingkast. Ik ruik niets! Toren van pisa spel voor kids vanaf 6 jaar. Met windkracht 10 valt dat ding nog niet om. Kleding.
Een paar redwings laarzen, errug mooi, errug duur, heb ze nu 3 jaar en nogsteeds niet ingelopen. Krijg elke keer een blaar als ik ze een paar uur aan heb, en vervolgens gaan ze weer voor een half jaar de kast in. Zucht, binnenkort maar weer eens proberen!
Een heerlijk grote positie joggingbroek. Na alle knellende kleding was ik t zat, en kocht een maat 52: lekker op de groei. Liep ik daar in de supermarkt krampachtig dat ding op te houden omdat ik anders in m'n blote kont zou staan...