pfffffff teveel om op te noemen... veel speelgoed voor zoontje , met het meeste speelt hij niet positiekleding die ik nooit heb aangedaan en parfum armani diamonds die heb ik nu weggeven
hele lijn van Zwitsal terwijl mijn meisje daar allergisch voor is kleertjes die ik gekocht heb voor dochter toen ik nog niet wist dat ze een meisje werd, de unisex kleertjes heeft ze eigenlijk nooit aangehad LG Prada telefoon, heb hem heel snel weer verkocht
Grijze nagellak met een zogeheten brushed metal effect. Het lijkt wel of ik een of andere nare nagelziekte heb Een jurkje voor dochter, rare kleur, rare bloemen, rare vorm, rare stof. Nog steeds geen idee wat me bezield heeft.
Hittepit bij de Aldi in de vorm van een beer omdat mijn dochter zo'n buikpijn heeft de laatste tijd... de beer vond ze heel leuk totdat ie warm was toen vond ze hem doodeng ... Bykay draagdoek kon echt niet met dat ding omgaan :S... Een bakje lasagne bij de slager... het was per 100 gram en ik kon niet inschatten hoeveel 100 gram was dus zei ik maar voor 2 personen... 10 euro!!!! voor een bakje lasagne :s en we hebben al zo weinig boodschappengeld maar het was wel heerlijk!! E-reader lees toch liever gewone boeken... En idd ook Zwitsal waar mijn dochter ontzettend allergisch voor is...
Ik, met mijn hele grote maat, kocht in een speciaalzaak een positiespijkerbroek van 100 euro ongeveer...eindelijk een die me paste. Ik was toen zo'n 15 weken zwanger en vermoedde hem snel nodig te hebben. Maar nee hoor...mijn stretchspijkerbroeken die ik altijd draag rekten ver genoeg mee en heb ze de hele zwangerschap kunnen blijven dragen (had ook geen grote zwangerschapsbuik uiteindelijk...)
Mijn winterjas van vorig jaar. Hij was erg mooi en duur. Ik meen ongeveer 200,-. Om de haverklap vielen de knopen er van af. Hij zat echt goed, maar als ik ging zitten kwam de jas zo strak te staan dat ik de knopen haast zou torpederen. Mensen tegenover mij in de bus zouden haast het leven hebben gelaten... En dan nog maar te zwijgen over de aantrekkingskracht die de jas had op mijn katten.... Er zat meer vacht op de jas dan op de katten!!
Mamafiets, staat nu al 6 jaar ongebruikt in de garage! Gekocht omdat we gingen verhuizen en we vlak bij de polder wonen. Heerlijk fietsen langs de koeien dacht ik nog..... Maar ik haat fietsen! Had dus altijd een excuus niet op dat ding te hoeven. Dacht laats zal ik gaan fietsen naar de dansschool? Maar fietsen met 3 kids in de drukke stad geen optie dus hij staat er nog steeds. Hooguit 10 keer op gefietst, nog zonder beschadigingen met een godsvermogen aan nieuwe fietsstoeltjes, windscherm enz. Tsja.....
Wil je m niet aan mij verkopen? Oh ja, onze miskoop was een roeitrainer. Goeie behuizing voor de spinnen.
haha grappige verhalen hier laatst een vestje van m&s mode, vond de stof al errug dun toen ik hem binnen had en na 1 keer wassen lag dat lipje van de rits er al af. ooit met een kerstpakket zo'n massageapparaat uitgezocht (voor je rug enzo he ) met infrarood ook, nog nooit gebruikt, maar ik denk dan altijd weer tja wie weet hebben we het ooit nodig haha.
Een buggy en een buggydrager. Ding zit aan me fiets, super onhandig! En de buggy staat ingeklapt in het washok...
Een WII, moest en zou hem voor mijn verjaardag krijgen compleet met balanceboard en sportspelletjes, want ik ging natuurlijk mijn slappebabybuikje weer strak yogaen.... Uh uh... Tuurlijk!? (twee keer gedaan) WII ligt nu geduldig op zolder te wachten tot Nine een jaar of vier is!
poeh ik heb ook een hele waslijst met miskopen! een hoola hoop! ik heb niet eens ruimte in mijn huis om het uit te kunnen voeren dus sta midden op bed te wiebelen! zwarte leren laarzen, heel hoog met stiletto hak, 1 x aangehad, sexy hoor, tot je tig kilo aan komt en het niet meer kan dragen stukken positie kleding, heel kort aangehad en krijg het niet verkocht ook hartstikke dure ook nog! maar was al snel te dik en liep alleen maar in katoenen spul parfums, was met testen erg lekker, tot het langer dan 3 uur om mij zat, of het stonk of weg lucht tapijt om zelf een krabpaal te bouwen, het tapijt staat nog in de box en ja die krabpaal is nooit gebouwd maar gewoon gekocht :x tja en zal de rest uit een verder verleden maar besparen
Oh ja, die groene broek met dat lage kruis, was zo'n leuk kleurtje. Wat een stomme hobbezak is dat geworden zeg, ik heb 'm nog niet eens een hele dag aan gehad. En die grijze lange winterjas, heel gaaf model met drie knopen op de borst en verder niet. Imagine: windkracht 5, regen, koud en dan drie knopen op de borst. Ja, get the picture? Ik naar zo'n naaivrouwtje voor een extra haakje onderaan zodat ie niet zo openwappert, heel het model naar de haaien. Jas op MP, niemand wil 'm hebben en nu ligt ie geloof ik nog steeds op zolder.