Meld hier je miskoop!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ook al zo bizar! Jeetje haha flinke miskopen zeg. :)

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Mijn miskoop.... Een Big Mac
    Wat een sponsbroodjes zijn dat zeg.... En smaakt ook nergens naar.

3. lies276

lies276 Niet meer actief

een "zo goed als nieuwe" spijkerbroek voor mijn zoontje via marktplaats.
    gisteren binnen gekregen en er zit een scheur overdwars bij de knie van de linkerpijp!!:x
    meteen gemaild dat ik toch iets anders versta onder "zo goed als nieuw" en dat ik mijn geld terug wil.
    krijg ik doodleuk een mail in gebrekkig Nederlands dat ik niet zo moet zeiken en dat als je iets op mp koopt, je kan weten dat er iets mis mee kan zijn:$:$:$
    oplichter!!!
    koop dus niks van Robert (ws niet zijn echte naam) Sancar uit Leerdam!!!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

is juist lekker vanmiddag nog gehad:d

5. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Kan je niet nog een andere advertentie van hem vinden?
    Advertentie opslaan, bieden, en vragen of je artikel mag ophalen.

Zodra je het adres hebt even aankondigen langs te gaan.. ;)

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hey,
    ik woon in Well,maar kom wel geregeld in Gennep ja.
    Heb daar ooit bij een kapper van die extensions laten zetten die ze met wax vast zetten...wat een zooi was het zeg....

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Een crosstrainer van de kijkshop die beetje bij beetje uit elkaar viel! Was gewoon gevaarlijk om dat ding te gebruiken;) bij het grofvuil gezet!
    Verder heel veel kleding die nooit gedragen is en waarschijnlijk ook niet gedragen zal worden helaas.

Kunnen we niet via zp onze miskopen aanbieden? De een zijn rommel is de ander zijn schat:D

8. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

In mijn studententijd: ICCI tas. Kreng kostte 130 euro, heb er lang voor moeten sparen en toen had ik em. Heb hem maar een keer of 3 gedragen. Ligt nu ergens stof te verzamelen.

Crosstrainer: bijna niet gebruikt en toen maar aan mn oud buurmeisje gegeven omdat ze wilde afvallen

9. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    :$Zonde zeg! Doet me denken aan mijn 1e bril: opgehaald bij de opticien, moest savonds even douchen, had bril op bed gelegd, ik me aankleden, ben ik daarna op die bril gaan zitten! Helemaal krom...papa en mama natuurlijk --> :x:x :D

10. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    In zo'n superhippe winkel een hele dure trui gekocht.... Leek daar helemaal geweldig, maar elke keer als ik hem aandoe zie ik er uit als een verwassen junk (wat dan wel weer de look is van die catwalkmodelletjes, dus mss stel ik me een beetje aan ;)). Hij kriebelt ook nog.

Beste koop, deze week een vestje dat in de winkel gemakkelijk 180 - 200 euro kost, voor 60 op mp, echt zo goed als nieuw. En... Hij kriebelt niet :D

Deel Deze Pagina