Ik heb hier een hele vervelende man die een liedje zoekt! :x Naam van de artiest weet hij niet, en hoe het liedje heet weet hij ook niet! Schiet op he? Maar oke wie wil helpen of heeft een idee? Stem lijkt een beetje op Elvis Presley. Wordt op het moment vaak gedraaid en is een swingend liedje! Iemand een idee?
The baseballs zijn dat, die maken jaren 50 remakes van nummers van nu en ik geloof dat hun huidige single Umbrella is
haha, slim van je! Ik zit met ook zoiets, mijn man vind dat nummer leuk dat je de laatste tijd nogal veel hoort. Zal het even omschrijven: is en soort wereldachtige muziek in nieuw jasje, vrolijk, beetje zo'n zomeravond gevoel verer tekst weet ik niet, ik kan het niet herhalen. Je hoort ook geregeld instrumenten erdoor. Zo lekker vaag he!
die kans is vast klein, maar ik weet niet hoe ik het uit moet leggen stom he! Het liedje zit helemaal in mijn hoofd maar t is moeilijk te omschrijven
wacht, hij noemt het net, edward maya of zoiets, kennen jullie dat? YouTube - Edward Maya - This is My Life ( Unofficial Videoclip ) bij deze!
Toen ik de titel zag dacht ik 'HUH?', maar toen ik het de eerste 3 seconden hoorde wist ik het meteen!