Meld jullie man het ook als ie moet poepen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0

Hier ben ik ook de gene die ff een melding maakt :D
    En na afloop dan ff zeggen wat het is geworden ;)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja hoor, wordt hier ook gemeld. Ach.

3. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Hier ook braaf een melding, wel zo handig gezien we maar 1 wc hebben en hij altijd moet als ik moet plassen :D

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    hier zegt hij het niet zo expliciet. wel vraagt hij even of ik nog naar de wc moet. anders loopt hij even naar boven zodat ik niet in zijn meur zit.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Die van mij stroopt zijn shirt om hoog en loopt naar de gang dan gaat de deur open van de wc en dan weet ik hoe laat het is. Hij zegt niks maar ik weet genoeg.

Dochter mama ik ga poepen en plassen en als ze klaar is ik heb gepoept en geplast. ( billen af vegen mama) kan ze wel zelf maar mama moet het toch doen. Oke.

Zoon gaat altijd rond 18 uur. Al jaren lang. en ik zelf bij mij valt er geen pijl op te trekken. Ook van wegen mijn poep probleem.

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee eigenlijk niet, maar ik hoor het.. :):):)

7. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Hahaha, oke, deze opmerking is te droog!

OT: ja, hij meldt het. Ik ook. We hebben er samen lol om. Het is zelfs zo, dat we helemaal lyrisch reageren als een van de twee beebs heeft gepoept. Dat gaat dan zo van: Heb jij een poep gedaan? Poeperdepoederdepoep! En dan liggen beide babies in een deuk :D Ik vind het humor!

8. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ja bereid je voor want zelfs mijn ex doet het nog bij me.

9. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hij meldt het niet maar ik wel. Want als hij dan door de gang gaat lopen enzo ben ik afgeleid en dan kan ik weer een dag wachten :)

10. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Hij hoeft het niet te zeggen, als het langer dan 5 minuten duurt weten we waar we aan toe zijn.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hij zegt meestal dat hij even gaat vechten met de bruine beer en vervolgens zit hij een half uur op de wc. Hij kan lastig poepen. Heeft er ook van die zakjes met poederspul (Microlax ofzoiets) voor trouwens.

12. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Brr, sorry als ik lees dat dames hier geen schaamte meer hebben omdat ze al een x aantal jaar getrouwd zijn.. maak niet uit hoelang wij al getrouwd zijn ik ga hem echt niet schaamteloos vertellen wat ik op de wc ga doen. Dat gaat mij persoonlijk een beetje te ver. Bedoel dit niet aanvallend, ieder voor zich natuurlijk.
    En voor mij hoeft hij het ook niet te melden, dit doet hij gelukkig dan ook niet. :)

13. tuc

tuc Niet meer actief

Nee gelukkig niet zeg! Vind hetvprima dat mijn 5 jarige dat doet maar verder erg vreemd

14. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier altijd een vast moment op de dag, dus als ie dan gaat weet ik hoe laat het is haha.
    Zelf zeg ik het meestal wel, hoewel ik een hele snelle poeper ben en vaak bijna net zo snel terug ben als wanneer ik alleen moet plassen ;)

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Idem.. Van mn kinderen vind ik het geen punt (jongste gaat nu ook naar zindelijkheid toe en komt vertellen dat hij ' een poep heeft gemaakt') en vind dat tot een bepaalde leeftijd geen punt en wel handig. Nu mn dochter bijna 6 is maak ik haar wel duidelijk dat ze me niet hoeft te vertellen dat ze gaat poepen.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Movicolon denk ik? Microlax is een klysma ;)

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Mij verbaast niets meer na dat scheten-topic, maar nee: hier wordt niets gemeld en ook achteraf geen verslag gegeven. Alsjeblieft zeg, daar ben ik echt niet in geïnteresseerd. Hooguit dat ik wel een vraag wat hij aan het doen was en dat hij zegt dat hij even naar de wc was.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Jep mee eens.

19. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Precies hier ben ik degene die het meld en waarom?? Puur omdat ie het zo gruwelijk irritant vind :p hahhahhah

20. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Ik vind het altijd superirritant als ie een half uur lang zit te marineren in zijn eigen meur. Bah. Als ik moet dan besteed ik er niet meer tijd aan dan noodzakelijk :p

Deel Deze Pagina