Meld jullie man het ook als ie moet poepen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Whaaa ja dat probeer ik haar ook te leren..maar ze vindt het blijkbaar erg belangrijk om te melden;)

2. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Haha ja vaak wel, maar ik doe het soms ook, anders denkt ie, wat blijft ze lang weg haha
    Heb er geen probleem mee, vind t wel grappig, maar hier heb ik t vaak al door als hij zn psp of mobiel mee neemt haha

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja, hier word het ook gemeld. Hij verdwijnt dan ook voor minstens een half uur met zijn tablet. Daarna wil je daar dus ff niet komen. Wat een meur! En trots dat ie is!

Het liefst gaat ie als ik net het toilet schoon heb. Dat zit lekkerder volgens hem.

Dus ja ik heb ook zo'n smeerkees.
    Ik had het al na een week dat we getrouwd waren!
    Hij riep mij heel dringend! Dus ik dacht er is iets ernstigs! Ik naar hem toe gerend. Staat ie voor de pot. Kijk! Zegt ie trots. Was hij aan de dunne geweest en had daartussendoor een scheet gelaten met als gevolgd een slagveld... Spetters overal! Je kan het je wel, voorstellen. Eet smakelijk.

Dus... Na 1 week... Toen was het sprookje voorbij ;)

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hahahhaha :D ik zie het helemaal voor me ;) viel zojuist bijna uit bed ;)

Hier wordt het ook gemeld hoor. Even met de telefoon of tablet. We laten onze trots trouwens niet aan elkaar zien gelukkig :D
    ml heeft wel vast momenten trouwens..

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Mijne zegt het ook altijd . Soms Poept hij zelfs met de deur open haha. Zeg dan wel altijd dat hij de deur dicht mag doen en hoef details niet te weten. Bedoel ga gewoon naar de wc :)

6. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik zie het probleem niet zo om dat te vertellen. Ik zie het als een voordeel: Dan weet je meteen dat je het komende uur niet naar de wc moet gaan. ;)

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wij melden het eigenlijk altijd aan elkaar en poepen beide met de deur open:)

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Hier ook pfff

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier wordt het meestal wel gemeld. Maar, inderdaad, dat is omdat we maar een wc hebben. Dan kan de ander eventueel eerst even snel gaan nog.

Ik zeg meestal dat ik moet plassen of naar de wc moet als ik de grote boodschap ga doen. Maar ook wel eens gewoon lomp dat ik moet poepen hoor.

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Wij roepen hier allemaal wat we gaan doen haha!

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    haha ja hier ook, en de deur open laten terwijl ik eten sta te koken want dan kan die door blijven kletsen haha.
    En er word natuurlijk altijd gevraagd of ik zn billen kan afvegen...hoewel dat niet meer zo vaak voorkomt nadat ik met de staalborstel aan kwam :D

12. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doet me denken aan een uitspraak van Xander de B. Toen hij nog over zijn oren was met Wendy zei hij in een interview: 'We kunnen geen minuut zonder elkaar, zelfs als ik zit te poepen, komt ze bij me op schoot zitten'
    Of iets van die strekking.

Dát vond ik reuzeranzig.

Wat ik ook vies vind, is als ik onder de douche sta en er wordt gepoept, die warme walm, terwijl jij je frist zit te maken, blugh!!!:$

13. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Haha idd, of poepen met de deur open is hier echt not done!! die geur mag lekker blijven waar hij hoort!!

14. Volgens mij poept mijn man altijd op het werk.... ;) Ik weet niet wanneer hij poept :(

15. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    die van mij meldt het ook altijd... heel fijn.. vooral als we net zitten te eten. :(

16. Delta

Delta Niet meer actief

Ja hoor, hij zegt vaak dat ie ff bakkie moet doen/zetten haha.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Dat is toch he toppunt van ranzigheid... gaat hij dan ook echt van tafel?

18. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

dus jij vind het toppunt van ranzigheid dat iemand zegt dat hij moet poepen?? En wat moet hij anders doen dan als hij naar de wc moet als je aan het eten bent?? in de broek doen?? haha

whahaha dan moet je de luier van onze dochter niet verschonen nadat ze bonen heeft gehad... (van top tot teen onder de poep)

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Maar eventjes tussen alle gekkigheid hoor:
    Ik snap nooit zo goed waarom er ipads en boeken etc mee de wc in moeten.
    Ik wil er altijd nl zo snel mogelijk weer weg. Getver, zit je daar in je eigen stank. En als het een lastige is heb ik geen tijd om uitgebreid een boek te lezen, dan heb ik wel andere zaken aan mn hoofd..eh..kont!:p

20. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Nou ik lees het boek altijd en als ie dan eindelijk eruit is,is het afnokken.:D Ik kan ook gewoon niet zonder boek/telefoon. Dan ga ik desnoods maar de pleeverfrisser lezen.

Deel Deze Pagina