Meld jullie man het ook als ie moet poepen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha nee eigenlijk niet. Ik doe het trouwens wel geen idee waarom rare gewoonte :p

2. tuc

tuc Niet meer actief

nou dat is wel erg toevallig...las deze post vanochtend en dacht: nou ja wie gaat er nou zitten poepen als er iemand staat te douchen...

nu sta ik dus letterlijk 10 minuten geleden onder de douche en denk: wat ruik ik ineens...wat een meurlucht...dus ik trek het douchegordijn opzij en zit mijn 5 jarige (die al op bed lag) met een big smile op de wc: "hoi mama, ik moest echt heeeel nodig":D

3. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Mijn man vind het lekker rustig op de wc (lees even geen RSL om hem heen) Haha. . rustig bijkomen doet hij het liefste daar

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    hier ook zo, dus hij hoeft het niet eens te verkondigen.

5. Brusje10

Brusje10 Actief lid

10 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha sinds een paar dagen heeft onze zoon iets nieuws, als ie naar de wc is geweest horen we:ik heb een verrassing en dan MOETEN we allebei komen kijken. Ik zei net nog tegen mijn man, de volgende keer als één van ons beiden de pot vol heeft, zullen we eens tegen hem zeggen dat we een verrassing hebben en dat ie ff moet komen kijken. :D

Niet helemaal hetzelfde, maar toch. ;)

6. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier melden we het allebei, meer om dan aan te geven dat de ander even op de kinderen let (of naar boven gaat als er 1 begint te huilen, komt regelmatig voor namelijk).

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij melden het beide wel maar puur zodat een van beide weet dat de kinderen in de gaten gehouden moeten worden.

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ja echt vreselijk.... 1 of 2 keer per dag hoor ik dat. En hij blijft lang weg zeg, dan vraag ik me echt af wat hij daar doet.

Van zijn resultaat hoor ik gelukkig meestal niets... tenzij het pijn deed of het te groot was om door te spoelen... bah.

9. jessy100

jessy100 Actief lid

13 dec 2010
    181
    13
    18
    NULL
    NULL
    Thuis is het alleen in het weekend als we weg moeten bijvoorbeeld.

Door de weeks gaan we na elkaar weg en zitten we elkaar niet in de weg. Maar als ik bijvoorbeeld naar een vriendin ga voor een dagje winkelen en ben thuis niet geweest word het lastiger.
    Vriendin is het type sigaretje en schijten en tegen haar zeg ik dan ook als je moet plassen moet je ff gaan en anders moet je nog maar een sigaret roken, dan weet ze al dat ik nog even moet poepen.
    Vind het op vakantie lastiger dan kan je vaak zo slecht, tja dan is het liever niks zeggen en stiekem gaan.

10. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Check!

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Haha wat een leuk topic.

Bij mijn man kan ik de klok er gelijk opzetten.. Bovendien is hij bijna altijd " te laat". Dus loopt hij met de knietjes bij elkaar naar het toilet haha..

Wij nemen overigens allebei onze iPad mee, dus dan weten we genoeg :D

Deel Deze Pagina