oud fisher price speelgoed

Discussie in 'De lounge' gestart door 1975, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Ik vind dat oude fisher price speelgoed helemaal geweldig. Vroeger speelde ik er zelf veel mee en nu vinden mijn eigen kinderen het erg leuk. Met de verjaardag van mijn zoontje in aantocht ben ik weer druk op zoek. Kennen jullie misschien adressen waar het te koop wordt aangeboden? Op marktplaats vis ik steeds achter het net of de prijs is in verhouding echt te hoog.

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Hier nog een fan. Ik heb inmiddels het ziekenhuis, de garage, bus, en een poppenhuis. Alles in goede en complete staat. Ik heb wel e.a via mp. Redelijk goedkoop. Maar bij de kringloper en tweedehands speelgoedwinkels zijn soms ook nog dingen te vinden. En met koninginnedag. Je moet echt geluk hebben. Op Mp moet je echt regelmatig kijken. Succes.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Familie en vrienden vragen?

Ik had hetzelfde met Ambi Toys trouwens, toen kwam ik aan het adres van een vrouw die dat spaart en het dubbele wat ze heeft verkoopt.

Rommelmarkten, kringloopwinkels etc regelmatig afgaan en kijken wat daar staat. Oproepje plaatsen met gezocht enz...

4. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ga eens op rommelmarkten kijken, of heeeeel goed rondkijken op marktplaats, al wordt er daar vaak behoorlijk wat geld voor gevraagd. Mijn ouders hadden mijn oude fischerprice spulletjes nog liggen En m'n dochter vindt het helemaal leuk, vooral de poppetjes, dus is mijn moeder op jacht gegaan naar meer. Ze heeft het eea via marktplaats gevonden maar ook op rommelmarkten (wel echte rommelmarkten, niet van die markten waar al die handelaren staan) het is echt onverwoestbaar, na ruim 30 jaar ziet het er nog prima uit.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Leuk he dat speelgoed! Ik heb het ook en nog de LEGO van vroeger.
    Staat nog bij mijn moeder binnen kort komt het hier allemaal heen.
    Al mijn kinder spullen [ moet het dan nog uitzoeken.
    Doe het niet weg , na dat ik alles heb uit gezocht.
    En wie weet zet ik iets op marplaats beloof niets.

Hier een link mis heb je er wat aan :Speelgoedhoekje.nl - Het beste kinderspeelgoed voor binnen en buiten!

6. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Heb zelf de garage, de kassa en een busje via marktplaats. Hier in de omgeving zijn er helaas totaal geen tweedehands speelgoedwinkels of vrijmarkten met koninginnedag. Gewone rommelmarkten afgaan is inderdaad wel een idee. Op marktplaats kijk ik dagelijks. Hoe vaak ik nu al heb gehad dat ik bel of mail en het al verkocht is maar de advertentie is nog niet verwijderd. Vandaag ook weer 2x!

7. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    tip: zelf advertentie zetten op MP da je dat speelgoed zoekt. werkt bij mij meestal prima!

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  9. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Bedankt voor het meekijken Marnat. Ik zoek echt het jaren '70 en begin jaren '80 spul. (play family de voorloper van little people) Ik zoek nu bijv naar zo'n uitklapbaar huisje. Er staat er best een aantal op marktplaats maar enigszins compleet vragen ze of te veel of ik ben te laat.

10. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ohh, dat huis had ik vroeger en mijn moeder heeft het bewaard! Mijn kinderen spelen er mee als ze bij oma zijn. Blijft leuk!

11. danip

danip Niet meer actief

Deze heb ik nog van vroeger, en de school ook trouwens. Is dit wat je bedoelt?

12. danip

danip Niet meer actief

Deze school dus:

13. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Klopt, dat huis bedoel ik.

14. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Die school ken ik niet eens, wel een ander schooltje dat ik vroeger zelf had.

15. danip

danip Niet meer actief

16. danip

danip Niet meer actief

Ja die zag ik inderdaad ook voorbij komen toen ik foto's zocht. Deze school zit een speeltuin, en een zwembad bij. De ene kant die naar beneden geklapt kan worden is schoolbord, dus daar kun je met krijt op tekenen.

Ik ben geboren in 1985, en was denk ik 4 toen ik er mee begon te spelen, dus dit zal van '88 '89 zijn denk ik. Misschien dat die andere een ouder type is?

17. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Die laatste bijv ken ik van marktplaats. Het is dan wel goedkoop maar er zit amper iets bij. Heb al vaker gekeken naar losse meubeltjes maar die zijn niet/nauwelijks te vinden. Als ze al aangeboden worden vragen ze daar rustig eur 15,- of meer voor. Met dubbele verzendkosten erbij wordt het in verhouding dan duurder dan dat je een keer geluk hebt en een completer huis tegen een niet al te hoge prijs kan kopen.
    Bedankt voor het meekijken ook. Ik kijk dagelijks op veel verschillende zoekwoorden dus ik houd het goed in de gaten. De 'koopjes' zijn natuurlijk al snel weg.

18. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Dan is dat schooltje inderdaad een latere versie. Blijkbaar erg zeldzaam want ken het ook niet van marktplaats.

19. danip

danip Niet meer actief

Ik wist zelf helemaal niet eens dat er mensen zijn die dit verzamelen. Ik snap het wel, want het is ook echt erg leuk spul. Heb me er vroeger uren mee vermaakt. Mijn ouders hebben maar heel weinig speelgoed van vroeger bewaard. En ik heb dus alleen dit en een paar knuffels. Anders had je het wel van me mogen overnemen, maar ik zou het nu wel heel jammer vinden om het weg te doen. Ik hou de locale kringloop hier wel in de gaten voor je, daar kom ik regelmatig en er staat heel veel fisher price spul. Ik weet zeker dat ze daar een tijdje terug het huis hadden. Dus als ik daar wat vind, zal ik het voor je meenemen. (als je het dan niet wilt, of al hebt, kan ik het wel weer op mp zetten) Zoek je naast het huis nog iets specifieks?

En als die losse onderdelen inderdaad zo duur zijn heeft het geen zin inderdaad! Jammer!

20. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Fijn dat je de kringloop in de gaten wilt houden! Ik zoek nu alleen specifiek naar dat huis maar vind het allemaal heel leuk. Er is trouwens ook een geel/blauw huis maar dat vind ik qua kleuren dan weer veel minder. In ieder geval heel erg bedankt!

Deel Deze Pagina