Thermosfles

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Ik heb voor mijn zoontje altijd een thermosfles bij mij met op goede temp water. Vind ik zelf gewoon erg prettig. Maar ik heb er nu eentje met een doo die je moet inklikken en dan komt daar dus water uit. In principe een prima idee, maar er druppelt toch vaker water uit. Niet erg handig.

Ik ben nu op zoek naar een thermosfles waarvan je de dop er alleen af kunt draaien en dus geen kliksysteem. Puur een dop (binnenin) die je eraf haalt om zowel de thermosfles te vullen en die dop dus ook eraf te moeten draaien om het water eruit te kunnen schudden.

Iemand een idee waar deze te vinden? Blokker, Hema. action hebben alleen de thermosfles mét kliksysteem.

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Apart, ik dacht; die heb je toch overal wel? Maar na wat Googlen zie ik inderdaad alleen met druk knop!

Denk dat je de grootste kans nog maakt bij campingzaken, wellicht die eens bellen? Die hebben vaak een ruimere keus..

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ikea?

4. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik de mijne bij de Marskramer vandaan. Is een halve liter fles, met draaidop. Hij lekt niet en houdt het water op de goede temperatuur. Vaak zeggen ze bij zo'n draaidop dat je hem maar een stukje open hoeft te draaien en dan kan schenken, maar dat vind ik onhandig. Dus ik haal altijd gewoon de hele schroefdop eraf, veel makkelijker.

5. Roxyroxx

Ja dat verwacht je niet hé? ;)

Ik zal eens gaan kijken, hebben hier in de buurt een campingzaak, Marskramer hebben we helaas niet! Ikea? Ik zal eens zoeken op hun site!

Edit: zie er net staan op site Ikea, die is voor mij nog dichterbij dus daar rij ik straks even langs! Kijken of het ook idd die zijn zonder kliksysteem.

6. singa

singa Niet meer actief

Wij hebben er een van het merk mepal. Die heb ik ook altijd gebruikt om water mee te nemen voor onze dochter.
    Als je daarop googeld dan kun je ze online bestellen.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Hema heeft wel een kliksysteem maar lekt niet.

8. Janna

Janna Fanatiek lid

Deze heb ik inderdaad ook en ik gebruikte hem ook om water mee te nemen voor de fles van mijn dochter. Ik heb nooit problemen gehad met lekken. Die van de Action daarentegen heeft het niet langer dan een dag overleefd... :x

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier 1 van de blokker. Wel met kliksysteem. Kom ik nu pas achter:)
    Ik draaide tot nog toe, steeds de dop los. Maar ook hier geen last van een lekkende fles.

10. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Mijn man gebruikt er 1 van het leger. Gewoon een groene met een draaidop. Maar goed, daar ben jij niet mee geholpen.

Volgens mij heb ik ze weleens bij Xenos gezien. Die hebben ook vaak kampeerspullen enzo.

11. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
  12. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Isoleerfles bij de kijkshop, voor €5,69

13. Roxyroxx

Dat is dus dat kliksysteem!

Ik heb er nu een van Hema, maar hier lekt hij helaas dus wel...

Bij Ikea is er alleen een van 1 liter met dop, de kleinere zijn met klik.
    Zal van de week eens gaan kijken bij Xenos/Kampeerwinkel/Kijkshop

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Anders terug gaan naar Hema en ruilen? Of heb je hem daarvoor al te lang geleden gekocht? (Met een defect kun je echt nog wel een tijdje terug gaan, langer dan de week waarbinnen je normaal gesproken mag ruilen.) Want literflessen zijn voor dit doel ook niet handig! (Ik heb ook behoorlijk gezocht naar een kleine.)

15. Roxyroxx

Ik heb hem idd nu al een tijdje. Anders zou ik er wel even mee teruggaan maargoed helaas. Nu dus op zoek naar een nieuwe 0,5 liter fles!

16. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Bij de action zag ik laatst nig gewone thermoflessen.

17. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb een 0,3 literfles met draaidop. ooit bij de hema gekocht. Ze hebben ook een 0,5 liter. Het is de grijze rvs fles. Zoek op isoleerfles op de site en je hebt em.

Als je het niet kunt vinden mag je de mijne wel overnemen. Hij past alleen niet door de brievenbus :p.

18. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hier een van de Hema met draaidop nooit geen lekken en werkt prima.
    Hema hier heeft beide systemen inderdaad :) kun je kiezen

19. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gevonden!! Hema heeft nu eentje van 250 ml in de aanbieding voor 9,95! Heb hem zelf net ook gehaald en is met draaidop!

20. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Wellicht dat je dan beter een thermosfles kunt kopen dan een thermosKAN die je nu omschrijft? Thermosflessen zien die flessen waar een beker als dop erop zit. die heb ik laatst nog bij de blokker in mijn handen gehad maar dit vond ik weer niet fijn omdat hier geen schenktuit aan zit. Of is dit ook niet wat je bedoelt?

Deel Deze Pagina