het is mooi weer, vakantie... Wat gaan jullie doen vandaag?? Wij gaan zo naar meijendel met een vriendinnetje van de oudste. Misschien lopen we nog naar het strand.
Mijn kinderen zitten nu op school. Ik maak het huis schoon, de eerste was zit in de wasmachine. Straks boodschappen doen, vanmiddag met mn dochter naar zwemles, dan de keukenprinses uithangen en zoon uit opvang halen. Nog een weekje en dan gaan we lekker niksen
Vandaag gewoon voornamelijk een lekker rustig dagje in de tuin misschien even een duikje nemen in de zee maar we zien het wel. Bij komen van een gezellig druk weekend. Ons kennende kan het ook ineens omslaan en gaan we ergens heen hahaha wij zijn net zo verandelijk als het weer
Hier het huis al aan de kant, was er bijna door. Zoontje slaapt maar als ie wakker is gaan we even naar de supermarkt. Vanmiddag lekker in de tuin zitten en spelen. Tas inpakken voor morgen want dan mag ik weer werken en zoontje naar de opvang
Ben er bang voor. Het is hier aan deze kant van de kust al kneiter druk. Succes Maar vooral heel veel plezier
Laatste schoolweek. Dl zit op school, ik ben knoopjes terug aan jurkjes aan het zetten, straks boodschappen doen, in de tuin werken, en vanmiddag hopelijk ook in de tuin (want ik vind het te warm om met vriendinnetjes te gaan rondrennen in parkbad).
Zoals ik al zei, we zijn erg verandelijk. Ik sta nu de tas in te pakken en de jongens willen even voor het te warm word naar de Natuurspeeltuin dus here we go
kids naar school, hier huis aan de kant en wachten op een loodgieter ivm enorme lekkage onverwachts in de badkamer.. en verder rustig aan..
Hier werken vandaag Tot 18u. Dan naar huis, eten maken, eten en spelen met de kinderen en in bed leggen. Dit herhalen tot vrijdag en dan een weekendje naar een camping hier in de buurt, even lekker ontspannen
Ik heb net de kinderen naar kdv en bso gebracht en zit op de bank een Bossche bol weg te werken. Straks nog even wat aan mijn scriptie doen.