Hoi, Ik ben hier nieuw, en vroeg me af hoe je erachter komt of er gereageerd is op een reactie van jezelf bij een topic ?
Je kan instellen dat je een reactie wilt nadat jij wat geschreven hebt. Klik op plaats reactie onder het topic. Dan kan je je stukje schrijven en daar onder kan je aanvinken dat je een reactie wilt als er wat geschreven is na jou. Je krijgt dan een email in je postvak hotmail/gmail of wat dan ook. Volgens mij hoef je het maar 1x aan te vinken en blijf je op de hoogte van het topic waarbij je dit hebt aangegeven. Wel krijg je maar 1x de melding dat er iets geschreven is en krijg je dit weer nadat je op het topic gekeken hebt. Dus het kan zijn dat je een email krijgt en dat er intussen al meerdere reactie's zijn. hoop dat je het een beetje snapt en kan vinden! Succes!! Ennee.. WELKOM
Ik hou er niet van om mails te krijgen. Daarom kijk ik bij gebruikersinstellingen (links boven in de donkergrijze balk) voor nieuwe antwoorden in topics waarin ik gereageerd heb. Ik vind dit zelf erg overzichtelijk.
Ah! Bedankt voor je uitleg! Ik moest eerst op meer opties klikken om de opties te kunnen zien en daar keek ik dus steeds overheen! Denk dat het me nu wel gaat lukken, ik test het meteen even met dit bericht
Thnx, dat had ik ook zien staan, dan moet je je abonneren op een topic toch ? Ik heb alleen de knop abonneren nog niet gevonden.. zie in de opties alleen e-mailnotificaties staan..weet jij misschien waar ik de knop abonneren kan vinden ?