hoi, als je op gebruikersinstellingen klikt kom je automatisch bij de onderwerpen waar je een abonnement op hebt. maar als ik al mijn onderwerpen heb gelezen en ik klik weer op gebruikersinstellingen dan laat het forum ze staan als ongelezen waardoor ik steeds over en over dezelfde reacties lees. wat kan ik eraan doen zodat ik hier geen last meer van heb?! alvast bedankt.
Heb je daar altijd al last van of is dat sinds kort? We hebben het hier geprobeerd en hier worden de abonnementen direct als gelezen weergegeven behalve als er in de tussentijd weer nieuwe reacties zijn. Wat je kunt proberen is alle openstaande vensters op je computer sluiten. Dan via het configuratiescherm naar internet opties gaan en daar de cookies, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis wissen. Daarna Internet Explorer weer openen en het dan nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
hoi, ik heb hier sinds vorige week last van. mn cookies, tijdelijke internetbestanden en de geschiedenis heb ik al een aantal keer gewist, maar het probleem blijft zich voordoen.
En welke browser gebruik je? Heb je al een keer, om te testen, een andere browser geprobeerd? Het enige wat wij vorige week hebben aangepast is de cookie popup en daar kan het niet aan liggen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
hoi, ik gebruik google chrome. ik heb net mijn laptop opnieuw opgestart en nu schijnt het 't weer normaal te doen, dus ik hoop dat dit zo blijft. in ieder geval bedankt voor de hulp.