Jeeeey eindelijk is er weer een programma op t.v. over zwangerschap en bevallingen. Vandaag om 14.00 uur was de verloskundigenpraktijk op sbs 6. Ook vrij nieuwe afleveringen volgens mij. Heb alweer zitten snotteren bij een bevalling. Heeft nog iemand het gezien? Liefs Luna
Als ik het had geweten dan had ik ernaar gekeken. Vind het ook altijd erg ontroerend om te zien. Nieuw leven! Komt het elke dag of alleen op woensdag?
ik heb een stuk gezien jah.. maar volgens mij zijn dit toch weer herhalingen want volgende week of zo gaan ze naar verloskundige praktijk het klavertje en dat heb ik al een keer gezien..
Ik was toevallig aan het zappen en kwam het tegen. Heb het natuurlijk gekeken en tja...bij de bevalling hield ik het niet droog. Kijk er nu wel anders naar als eerder, omdat ik nu zelf ook zwanger ben geweest en ben bevallen...dus je hebt een beetje een idee wat iemand allemaal doormaakt. Ga zeker volgende week weer kijken.
Oh ja, ik zapte er ook toevallig langs. Wat mooi, die bevalling! Ik zat er ook bij te snotteren hoor. Dat is onvermijdelijk als je zo vol zit met hormonen. Eerder keek ik dat soort programma's nooit. Als je zelf met vruchtbaarheidsproblemen kampt, dan is het verschrikkelijk om al die gelukkige aanstaande moeders te zien. Maar nu ik na vier jaar wachten eindelijk ook een kindje krijg kan ik er geen genoeg van krijgen. Kom maar op met die herhalingen!
ik ga t opnemen! maar heb ze allemaal al tig keer gezien, tijdens mn vorige verlof kwamen al deze series ook al, soms 2 achter elkaar en heb er echt van genoten
das lang geleden dat ik dat gezien heb toen was ik nog zwanger van casey en daarna niet meer en nu ga ik het weer eens kijken denk ik jammer dat ik het niet van te voren wist... ach op naar volgende week
mijn verloskundige zijn toen ook in dat programma geweest .. vind het zo'n mooi programma, jammer dat ik het niet heb gezien ..
Nee, ik zat ook al te kijken, maar het staat niet in de gids en staat ook niet bij programma gemist op de site van sbs. Jammer.....
vorige week heb ik het wel zien staan in de gids toen nog even terug gekeken naar de woensdag om te kijken hoelaat het kwam maar vandaag staat hij er niet bij wel jammer anders was ik het gaan kijken
Was vlgs mij een eenmalige actie. Zat gisteren klaar voor de tv met een kopje thee. Extra snel naar huis gesjeesd van het werk. Nee hoor, niks te zien op sbs. We zijn weer doodgemaakt met een blije mus ben ik bang...